KudoZ home » English to Turkish » Automotive / Cars & Trucks

system steering axis

Turkish translation: sistem direksiyon ekseni


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:system steering axis
Turkish translation:sistem direksiyon ekseni
Entered by: King75

12:13 Aug 20, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: system steering axis
The tank repeatedly empties (> 12 times) to the activation of the system steering axis.

cümle(ler) KAMYONUN ECU'süne bağlanan arıza teşhis cihazı tarafından belirtilmiştir.
Teşekkürler
Saygılarımla
King75
sistem direksiyon ekseni
Explanation:
sistem direksiyon ekseni

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-08-20 13:24:35 GMT)
--------------------------------------------------

Elektro-mekanik direksiyon sisteminin merkezi parçası burulma çubuğudur. Çubuk çelikten yapılmıştır ve boylamasına ekseni etrafında dönebilir.
cygm.meb.gov.tr/modulerprogramlar/.../direksiyon_sistemleri.pdf

Direksiyon ekseninde titreşim. Aracın ağırlık merkezi ...
www.obitet.gazi.edu.tr/sunumlar1M/Direksiyon.ppt
Selected response from:

Gulay Baran
Turkey
Grading comment
Kaynak gösterip, bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Sistem dingili (nin çalıştırılması için)
Salih1946
5sistem direksiyon mili
Nurettin Ceylan
5sistem direksiyon ekseni
Gulay Baran
4karıştırıcı/mikser miliTurktranslate


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
sistem direksiyon ekseni


Explanation:
sistem direksiyon ekseni

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-08-20 13:24:35 GMT)
--------------------------------------------------

Elektro-mekanik direksiyon sisteminin merkezi parçası burulma çubuğudur. Çubuk çelikten yapılmıştır ve boylamasına ekseni etrafında dönebilir.
cygm.meb.gov.tr/modulerprogramlar/.../direksiyon_sistemleri.pdf

Direksiyon ekseninde titreşim. Aracın ağırlık merkezi ...
www.obitet.gazi.edu.tr/sunumlar1M/Direksiyon.ppt

Gulay Baran
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 631
Grading comment
Kaynak gösterip, bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sistem direksiyon mili


Explanation:
sistem direksiyon mili

Nurettin Ceylan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 658

1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
karıştırıcı/mikser mili


Explanation:
Bir likit/sıvı tank(er) ya da beton mikserine (karıştırıcısına) ait olduğunu düşündüğüm metinde, "steering axis" de bir matbu hata olduğunu "stirring axis" olabileceğini düşünmekteyim.

Saygılarımla,

Turktranslate
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

8 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Sistem dingili (nin çalıştırılması için)


Explanation:
Böyle yorumluyorum.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 231