KudoZ home » English to Turkish » Automotive / Cars & Trucks

contact alterations in the cylinder

Turkish translation: silindirdeki temas değişimi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:contact alterations in the cylinder
Turkish translation:silindirdeki temas değişimi
Entered by: Dagdelen

16:06 Sep 12, 2011
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / binek ve ticari araçlar
English term or phrase: contact alterations in the cylinder
Bağlam:
XYZ optimizes the piston shape already during the development stage. The result is good running smoothness and minimized pulse generation during contact alterations in the cylinder.


Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler!
Dagdelen
Turkey
silindirdeki temas değişiklikleri
Explanation:
silindirdeki temas değişiklikleri esnasında (temasdaki değişiklikler esnasında)...
Pistonla silindir arasindaki temasdan bahsediyor olsa gerek (yani segmanlarla silindir arasindaki).

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2011-09-13 08:16:00 GMT)
--------------------------------------------------

Alternatif: Değişiklikler yerine değişimler de denebilir. Hangisi daha dogru, bilemiyorum.
Pistonla (daha dogrusu segmanlarla) silindir arasindaki temasdan bahsediyor bence.
Selected response from:

ATIL KAYHAN
Turkey
Grading comment
Teşekkürler: "düzgün, sessiz çalışan bir silindir ve oradaki temas değişimi sırasında oluşan impulsların en aza indirilmesi."
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Silindirdeki değişikleri yapınıuz!
Salih1946
3 +1silindirdeki temas değişiklikleri
ATIL KAYHAN


Discussion entries: 3





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Silindirdeki değişikleri yapınıuz!


Explanation:
Imho

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 235

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
silindirdeki temas değişiklikleri


Explanation:
silindirdeki temas değişiklikleri esnasında (temasdaki değişiklikler esnasında)...
Pistonla silindir arasindaki temasdan bahsediyor olsa gerek (yani segmanlarla silindir arasindaki).

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2011-09-13 08:16:00 GMT)
--------------------------------------------------

Alternatif: Değişiklikler yerine değişimler de denebilir. Hangisi daha dogru, bilemiyorum.
Pistonla (daha dogrusu segmanlarla) silindir arasindaki temasdan bahsediyor bence.

ATIL KAYHAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 403
Grading comment
Teşekkürler: "düzgün, sessiz çalışan bir silindir ve oradaki temas değişimi sırasında oluşan impulsların en aza indirilmesi."
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler! Pistonla silindir arasindaki temasdan mı veya silindir gömleği mi? Yoksa silindirin kendisinin yarattığı impulslar mı? Pek çözemedim.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Salih1946: Ben de yanlış algılamışım.
1 day 14 hrs