KudoZ home » English to Turkish » Bus/Financial

good

Turkish translation: mal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:good
Turkish translation:mal
Entered by: Umit Altug

02:23 Nov 8, 2001
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: good
economic
yavuz
mal
Explanation:
Ekonomi bağlamında "goods" mallar anlamına gelir. Genellikle çoğul halde kullanılır.

Diğer hallerde yukarıdaki açıklama doğru. Yerine göre "uygun" vb anlamlarda da kullanılır. Bağlam hakkında daha fazla açıklama yararlı olurdu.
Selected response from:

Umit Altug
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3malUmit Altug
5yarar/ fayda/çıkar/ürünxxxremmaum
5malaylind15
4 +1iyi
Erman BALKIN
4 +1hayirTBQGS


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
iyi


Explanation:
kullanılış yeri hakkında bilgi verirseniz daha çok yardımcı olabilirim.

Erman BALKIN
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rusen: generally iyi but economically mal
9 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hayir


Explanation:
a. iyi, guzel, hayirli, yararli, sagliga yararli, dolu dolu, cok, uslu, sadlam, emin

adv. oldkuca

n. hayir

Hope this helps,
good luck!



    Reference: http://www.ectaco.com/online/diction.php3?lang=1&q=1&refid=3...
    dictionary
TBQGS

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gamze Ozfirat
15 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
mal


Explanation:
Ekonomi bağlamında "goods" mallar anlamına gelir. Genellikle çoğul halde kullanılır.

Diğer hallerde yukarıdaki açıklama doğru. Yerine göre "uygun" vb anlamlarda da kullanılır. Bağlam hakkında daha fazla açıklama yararlı olurdu.

Umit Altug
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 363
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gamze Ozfirat: Yukarıya yanlışlıkla tıkladım, doğrusu bu!
15 mins

agree  Ali Osman TEZCAN: Katılıyorum. Tamamen doğru.
26 mins

agree  1964: cümle olmadan zor tabi Ekonomi bağlamında maldır
32 mins

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
mal


Explanation:
alinip satilabilen mal

aylind15

18 days   confidence: Answerer confidence 5/5
yarar/ fayda/çıkar/ürün


Explanation:
Duruma göre bu değişik sözcükler de önerilebilir.

xxxremmaum