KudoZ home » English to Turkish » Bus/Financial

limited liability partnership

Turkish translation: sınırlı sorumlu ortaklık


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:limited liability partnership
Turkish translation:sınırlı sorumlu ortaklık
Entered by: xxxsanhara

22:12 May 13, 2002
English to Turkish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: limited liability partnership
a limited liability partnership with marketing and recruiting representatives on several continents
xxxsanhara
sınırlı sorumlu ortaklık
Explanation:
Çeşitli kıtalarda pazarlama ve istihdam temsilcileri bulunan sınırlı sorumlu ortaklık
Selected response from:

gpltd
Turkey
Grading comment
Küçük bir firmadan söz edildiği için 'sınırlı sorumlu ortaklık' ifadesinin daha uygun olacağını düşünüyorum. Önerdiğiniz cevaplar için ve karar vermeme yardımcı olduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9sınırlı sorumlu ortaklık
gpltd
4 +1Limited ŞirketTurkishEnglish.com Inc.


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
sınırlı sorumlu ortaklık


Explanation:
Çeşitli kıtalarda pazarlama ve istihdam temsilcileri bulunan sınırlı sorumlu ortaklık

gpltd
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Grading comment
Küçük bir firmadan söz edildiği için 'sınırlı sorumlu ortaklık' ifadesinin daha uygun olacağını düşünüyorum. Önerdiğiniz cevaplar için ve karar vermeme yardımcı olduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Umit Altug
4 mins

agree  Gaye Terzioglu-Booth
1 hr

agree  Mustafa Yuksel
2 hrs

agree  tc1960
3 hrs

agree  1964
5 hrs

agree  Nezih Doğu
6 hrs

agree  AZRA AKARTUNA
11 hrs

agree  Alev İlkiz
11 hrs

agree  shenay kharatekin
91 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Limited Şirket


Explanation:
"Limited" zaten sınırlılığı içeriyor ve "liability" limited şirketin resmi tanımında ele alınmıştır. Sınınrlı sorumlu ortaklığın tanımını Türkiye'de hiç görmedim ve onun en doğal karşılığının "Limited şirket" olduğu kanaatindeyim.

TurkishEnglish.com Inc.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 51

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin: türkçede böyle
315 days