KudoZ home » English to Turkish » Bus/Financial

Quick cash temporary fields

Turkish translation: Quick cash temporary fields


07:37 Aug 9, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Quick cash temporary fields
Muhasebe ile ilgili.
mayis
Turkish translation:Quick cash temporary fields
Explanation:
Cash = Nakid

İngilizce’den İngilizce’ye sözlüklerde;

Cash = The value of assets that can be converted into cash immediately, as reported by a company. Usually includes bank accounts and marketable securities, such as government bonds and banker's acceptances. Cash equivalents on balance sheets include securities that mature within 90 days (e.g., notes).
Quick assets = Current assets minus inventories.

“Quick cash temporary fields” bunlara göre; “Geçici alanlara yapılacak acil nakit ödemeleri”
anlamına gelmektedir.
Selected response from:

Adil Sönmez
Grading comment
Teşekkür ederim.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Quick cash temporary fieldsAdil Sönmez
5hızlı nakit geçiş alanıshenay kharatekin
1?erhan ucgun


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
?


Explanation:
personele yapılan avans ödemeleri de olabilir, bankalardan günlük faizle kullanılan çok kısa vadeli nakit kredi hesapları da olabilir..

erhan ucgun
PRO pts in pair: 87

57 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Quick cash temporary fields


Explanation:
Cash = Nakid

İngilizce’den İngilizce’ye sözlüklerde;

Cash = The value of assets that can be converted into cash immediately, as reported by a company. Usually includes bank accounts and marketable securities, such as government bonds and banker's acceptances. Cash equivalents on balance sheets include securities that mature within 90 days (e.g., notes).
Quick assets = Current assets minus inventories.

“Quick cash temporary fields” bunlara göre; “Geçici alanlara yapılacak acil nakit ödemeleri”
anlamına gelmektedir.


Adil Sönmez
PRO pts in pair: 118
Grading comment
Teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
7 hrs

2 days10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
hızlı nakit geçiş alanı


Explanation:
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
TBD Bilişim quick hızlı
İş Dünyası quick çabuk
İş Dünyası quick hızlı
İş Dünyası quick tez
İş Dünyası quick süratli
İş Dünyası quick titiz
İş Dünyası quick çabuk kızan
İş Dünyası quick işlek
İş Dünyası quick faal
İş Dünyası quick keskin
İş Dünyası quick anlayışlı
İş Dünyası quick gebe
İş Dünyası quick hamile
İş Dünyası quick tırnak altındaki duyarlı et
İş Dünyası quick his
İş Dünyası quick canlı
İş Dünyası quick varışlı
İş Dünyası quick seri


KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
Genel Sözlük cash nakit
Genel Sözlük cash kasa
Genel Sözlük cash hazır para
TBD Bilişim cash nakit
İş Dünyası cash para
İş Dünyası cash nakit
İş Dünyası cash peşin para
İş Dünyası cash efektif
İş Dünyası cash paraya çevirmek
İş Dünyası cash tahsil etmek
İş Dünyası cash peşin
İş Dünyası cash peşinat
İş Dünyası cash kasa
İş Dünyası cash kapital
Muhasebe Cash Kasa



Genel Sözlük temporary geçici
TBD Bilişim temporary geçici
İş Dünyası temporary geçici
İş Dünyası temporary muvakkat
İş Dünyası temporary iğreti
İş Dünyası temporary arızi
İş Dünyası temporary eğreti KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
TBD Bilişim field alan
İş Dünyası field tarla
İş Dünyası field çayır
İş Dünyası field otlak
İş Dünyası field mera
İş Dünyası field kır
İş Dünyası field saha
İş Dünyası field meydan
İş Dünyası field bir kayıtta (record) bilgi ile doldurulmak üzere ayrılmış olan alan
İş Dünyası field (sinema filmi ya da televizyonda) belirli bir anda görüntüye giren sahne
İş Dünyası field (kriket ve beyzbol oyununda) vurulmuş olan topu yakalamak
İş Dünyası field topu yakalama sırası gelen takım / oyuncu olmak
İş Dünyası field (takımı , orduyu , vb) alana sürmek
İş Dünyası field alem
İş Dünyası field alan
İş Dünyası field disiplin



--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-11 18:34:13 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

alanları


    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84