Head of Technical Compliance for General Merchandising

Turkish translation: genel ticaret fenni uyum sorumlusu

English term or phrase:Head of Technical Compliance for General Merchandising
Turkish translation:genel ticaret fenni uyum sorumlusu
Entered by: Aysun Demir

04:30 Nov 20, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Head of Technical Compliance for General Merchandising
Merhaba Arkadaşlar,
'Head of Technical Compliance for General Merchandising' birisinin unvanı... Tam olarak karşılayan güzel bir ifade bulamadım. Belki sizin aklınıza bir şey gelmiştir.
Şimdiden çok teşekkür ederim.
Aysun Demir
United Kingdom
genel ticaret fenni uyum sorumlusu
Explanation:
genel ticari ürün/işlem fenni uyum sorumlusu
Selected response from:

Serkan Doğan
Turkey
Grading comment
Cok tesekkur ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2genel ticaret teknik uyum şefi
Ebru Güler
4 +2genel ticaret fenni uyum sorumlusu
Serkan Doğan
3Mallar genel ticareti teknik uyum şefi
Mehmet Hascan
4 -1Genel Emtia Teknik Uygunluk Şefi
Buray


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
head of technical compliance for general merchandising
Genel Emtia Teknik Uygunluk Şefi


Explanation:
bir öneri

Buray
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Cok ama çok teşekkür ederim. Kolay gelsin. Aysun


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  storun2003: gene ticaret teknik uyum daire başkanı veya genel ticaretin teknik uyumundan sorumlu daire başkanı
56 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
head of technical compliance for general merchandising
genel ticaret fenni uyum sorumlusu


Explanation:
genel ticari ürün/işlem fenni uyum sorumlusu

Serkan Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Cok tesekkur ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde
3 hrs
  ->  Teşekkürler

agree  storun2003: head=daire başkanı
56 days
  -> Teşekkürler

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
head of technical compliance for general merchandising
genel ticaret teknik uyum şefi


Explanation:
öneri

Ebru Güler
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Cok ama çok teşekkür ederim. Kolay gelsin. Aysun


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde
1 hr
  -> Teşekkürler.

agree  Mehmet Hascan: ''merchandising'' tanzim-teşhir aktiviteleri anlamına da geliyor. http://www.google.ie/search?hl=en&q=Merchandising tanzim-te...
3 hrs
  -> Haklısınız. Teşekkürler.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
head of technical compliance for general merchandising
Mallar genel ticareti teknik uyum şefi


Explanation:
Teknik uyum için bkz. http://www.maliye.gov.tr/ab/turkce/tax/5.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-11-20 09:19:04 GMT)
--------------------------------------------------

''Genel Mal Ticareti Teknik Uyum Şefi'' dse olabilir. Bkz. http://www.google.ie/search?hl=en&q=general merchandising Ma...


--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2006-11-20 11:32:50 GMT)
--------------------------------------------------

''merchandising'' tanzim-teşhir aktiviteleri anlamına da geliyor.

http://www.google.ie/search?hl=en&q=Merchandising tanzim-te...


    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:euRd6IUI2ZQJ:www.basken...
Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Cok ama çok teşekkür ederim. Kolay gelsin. Aysun