KudoZ home » English to Turkish » Business/Commerce (general)

mandate manager

Turkish translation: mesul müdür


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mandate manager
Turkish translation:mesul müdür
Entered by: Karahan Sisman

09:04 Apr 4, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: mandate manager
bir kurumda bir görev
Serkan Doğan
Turkey
mesul müdür
Explanation:
Alıntıda gördüğüm kadarıyla aracı görevi gören bir müdür olsa gerek. Türkiye'de (örneğin barlarda) polislerle, maliyeyle, toptancılarla vs. tüm görüşmeleri ve işlemleri mesul müdür yapar.
Selected response from:

Karahan Sisman
Turkey
Grading comment
Karahan Bey, teşekkür ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2mesul müdür
Karahan Sisman
3 +2müdür vekili
Cagdas Karatas


Discussion entries: 3





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
müdür vekili


Explanation:
bence bu olabilir, sanki karşılaşmıştım bir iki kez böyle bir kullanımla önceden.

--------------------------------------------------
Note added at 5 saat (2007-04-04 14:20:37 GMT)
--------------------------------------------------

yani çok ilginç bir durum, mandate ifadesini önceden vekil, vekillik, vekalet anlamlarında gördüğümü çok iyi hatırlıyorum. Ancak, Serkan Bey'in verdiği cümle ilk bakışta sorumlu müdür, yetkili müdür gibi şeyler de çağrıştırıyor. Ancak adam gibi bir ingilizce kullanımı olmadığını düşünüyorum.

Cagdas Karatas
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mustafa karabiber
2 hrs
  -> sağol mustafa

agree  Ilhan Gadis: http://www.m-w.com/dictionary/mandate, an authorization to act given to a representative
41 days

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
mesul müdür


Explanation:
Alıntıda gördüğüm kadarıyla aracı görevi gören bir müdür olsa gerek. Türkiye'de (örneğin barlarda) polislerle, maliyeyle, toptancılarla vs. tüm görüşmeleri ve işlemleri mesul müdür yapar.

Karahan Sisman
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Karahan Bey, teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Koral Özgül
14 hrs
  -> sağolun..

agree  mustafa karabiber: açıklamadan sonra sana da katılıyorum karahan (ilk bakışta müdür vekilini andırıyordu oysa)
1 day3 hrs
  -> sağol abi.