KudoZ home » English to Turkish » Business/Commerce (general)

Sterling near 15-year low against Dollar before BoE Rate

Turkish translation: İngiliz Poundu Dolar karşısında İngiltere Merkez Bankasın kurunda 15 yılın en düşük seviyesinde


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Sterling near 15-year low against Dollar before BoE Rate
Turkish translation:İngiliz Poundu Dolar karşısında İngiltere Merkez Bankasın kurunda 15 yılın en düşük seviyesinde
Entered by: Taner Göde

09:36 Jul 5, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Sterling near 15-year low against Dollar before BoE Rate
Sterling near 15-year low against Dollar before BoE Rate
DehaTranslation
İngiliz Poundu Dolar karşısında İngiltere Merkez Bankasın kurunda 15 yılın en düşük seviyesinde
Explanation:
Sterling near 15-year low against Dollar before BoE Rate

İngiliz Poundu Dolar karşısında İngiltere Merkez Bankasın kurunda 15 yılın en düşük seviyesinde.


BoE (Bank of England - İngiltere Merkez Bankası)

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2007-07-05 09:55:32 GMT)
--------------------------------------------------

Sentezhaber
17:02 Dolar son iki yılın en düşük seviyesinde .... Dolarda YTL karşısında gelinen bu seviye Mart 2005'ten bu yana kaydedilen en düşük değer oldu. ...
www.sentezhaber.com/index.php?mode=detay&index_id=13622 - 72k - 3 Tem 2007 - Önbellek - Benzer sayfalar

Sentezhaber
17:02 Dolar son iki yılın en düşük seviyesinde .... YTL, son bir yılda dolara karşı yüzde 19.5 değer kazanarak dünyada dolar karşısında değer kazanan üçüncü ...
www.sentezhaber.com/index.php?mode=detay&index_id=13649 - 80k - 4 Tem 2007 - Önbellek - Benzer sayfalar

HABER: Euro Rekora Yaklaştı haberi
Dolar Sterlin Karşısında 26 Yılın En Düşüğüne İnerken, Euro İse Rekora Yaklaştı. ... doları karşısında ise 1985 yılından bu yana en düşük seviyesine indi. ...
www.haberler.com/euro-rekora-yaklasti-haberi/ - 58k - Önbellek - Benzer sayfalar

HABER: Dolar İki Yılın En Düşük Seviyesinde haberi
DOLAR İKİ YILIN EN DÜŞÜK SEVİYESİNDE - İstanbul Serbest Piyasada Dolar ... YTL Karşısında Gelinen Bu Seviye Mart 2005"ten Bu Yana Kaydedilen En Düşük Değer ...
www.haberler.com/dolar-iki-yilin-en-dusuk-seviyesinde-haber... - 49k - 3 Tem 2007 - Önbellek - Benzer sayfalar

MİLLİYET İNTERNET - EKONOMİ
FED, son iki iki yılda faizleri 15 kez artırırken, faiz oranlarını yüzde 1 seviyesinden yüzde 4.75 ... Dolar, YTL karşısında 12 ayın en düşük seviyesinde ...
www.milliyet.com.tr/2006/05/02/ekonomi/aeko.html - 39k - Önbellek - Benzer sayfalar

EURO BÖLGESİ İZLEME RAPORU TEMMUZ 1999
Bu rakamın, geçen Şubat ayından bu yana en düşük rakam olduğu bildirilmiştir. ... Ekonomistler, rakamların, yılın ilk yarısında euronun dolar karşısında ...
www.tcmb.gov.tr/yeni/banka/emu/EUROjuly.html - 17k - Önbellek - Benzer sayfalar
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
çok teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bkz.
Mehmet Hascan
5İngiliz Poundu Dolar karşısında İngiltere Merkez Bankasın kurunda 15 yılın en düşük seviyesinde
Taner Göde


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sterling near 15-year low against dollar before boe rate
İngiliz Poundu Dolar karşısında İngiltere Merkez Bankasın kurunda 15 yılın en düşük seviyesinde


Explanation:
Sterling near 15-year low against Dollar before BoE Rate

İngiliz Poundu Dolar karşısında İngiltere Merkez Bankasın kurunda 15 yılın en düşük seviyesinde.


BoE (Bank of England - İngiltere Merkez Bankası)

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2007-07-05 09:55:32 GMT)
--------------------------------------------------

Sentezhaber
17:02 Dolar son iki yılın en düşük seviyesinde .... Dolarda YTL karşısında gelinen bu seviye Mart 2005'ten bu yana kaydedilen en düşük değer oldu. ...
www.sentezhaber.com/index.php?mode=detay&index_id=13622 - 72k - 3 Tem 2007 - Önbellek - Benzer sayfalar

Sentezhaber
17:02 Dolar son iki yılın en düşük seviyesinde .... YTL, son bir yılda dolara karşı yüzde 19.5 değer kazanarak dünyada dolar karşısında değer kazanan üçüncü ...
www.sentezhaber.com/index.php?mode=detay&index_id=13649 - 80k - 4 Tem 2007 - Önbellek - Benzer sayfalar

HABER: Euro Rekora Yaklaştı haberi
Dolar Sterlin Karşısında 26 Yılın En Düşüğüne İnerken, Euro İse Rekora Yaklaştı. ... doları karşısında ise 1985 yılından bu yana en düşük seviyesine indi. ...
www.haberler.com/euro-rekora-yaklasti-haberi/ - 58k - Önbellek - Benzer sayfalar

HABER: Dolar İki Yılın En Düşük Seviyesinde haberi
DOLAR İKİ YILIN EN DÜŞÜK SEVİYESİNDE - İstanbul Serbest Piyasada Dolar ... YTL Karşısında Gelinen Bu Seviye Mart 2005"ten Bu Yana Kaydedilen En Düşük Değer ...
www.haberler.com/dolar-iki-yilin-en-dusuk-seviyesinde-haber... - 49k - 3 Tem 2007 - Önbellek - Benzer sayfalar

MİLLİYET İNTERNET - EKONOMİ
FED, son iki iki yılda faizleri 15 kez artırırken, faiz oranlarını yüzde 1 seviyesinden yüzde 4.75 ... Dolar, YTL karşısında 12 ayın en düşük seviyesinde ...
www.milliyet.com.tr/2006/05/02/ekonomi/aeko.html - 39k - Önbellek - Benzer sayfalar

EURO BÖLGESİ İZLEME RAPORU TEMMUZ 1999
Bu rakamın, geçen Şubat ayından bu yana en düşük rakam olduğu bildirilmiştir. ... Ekonomistler, rakamların, yılın ilk yarısında euronun dolar karşısında ...
www.tcmb.gov.tr/yeni/banka/emu/EUROjuly.html - 17k - Önbellek - Benzer sayfalar


Taner Göde
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 40
Grading comment
çok teşekkürler

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sterling near 15-year low against dollar before boe rate
bkz.


Explanation:
- İngiliz Sterlini, Dolar karşısında İngiltere Merkez Bankası kurunda hemen hemen 15 yılın en düşük seviyesinde (seviyesini gördü)

http://www.google.ie/search?hl=en&q=İngiliz Sterlini, Dolar ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2007-07-06 11:33:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.google.ie/search?hl=en&q=İMKB İngiliz sterlini&bt...

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Çok teşekkür ederim Mehmet bey