Currencies

Turkish translation: meziyetler/değerler

English term or phrase:Currencies
Turkish translation:meziyetler/değerler

19:49 Mar 6, 2018
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2018-03-09 20:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / Yönetici Yönergesi
English term or phrase: Currencies
IPC to understand the interests behind
Person 1 Interests
Person 1 Position
Person 2 Currencies (??)

Döviz dışı bir kullanım olduğunu düşünüyorum. Konu farklı personel arasındaki çıkar çatışmalarının çözümü için IPC uygulanışı

TŞKRLR
Aziz Kural
Turkey
meziyetler/değerler
Explanation:
emin olmamakla birlikte, bahsettiğiniz bağlamda şirkete kattığı değer ve bu değerin ne kadar rağbet gördüğü, şirket için ne kadar önemli olduğu, kısacası ilgili personelin şirkete ne kattığı anlamını taşıyabileceğini düşünüyorum.
Selected response from:

Giray Türkmen
Turkey
Grading comment
Neler taşıyor gibi bir anlam vermiştim... Şimdi ne gibi meziyetler taşıyor düşüncesi tam olarak oturdu... teşekkürler... Aziz
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5geçerlilikler
Salih1946
5saygınlık
mehmet eruluç
3 +1meziyetler/değerler
Giray Türkmen
3itibar/kabul görme
altugk


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
currencies
meziyetler/değerler


Explanation:
emin olmamakla birlikte, bahsettiğiniz bağlamda şirkete kattığı değer ve bu değerin ne kadar rağbet gördüğü, şirket için ne kadar önemli olduğu, kısacası ilgili personelin şirkete ne kattığı anlamını taşıyabileceğini düşünüyorum.

Giray Türkmen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Neler taşıyor gibi bir anlam vermiştim... Şimdi ne gibi meziyetler taşıyor düşüncesi tam olarak oturdu... teşekkürler... Aziz

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Çağatay Duruk
37 mins
  -> Teşekkürler Çağatay Bey

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
currencies
itibar/kabul görme


Explanation:
Aziz Bey,

Kelimenin itibar anlamı da var. Birinin şirket içinde gördüğü itibar bir diğerini kıskandırabilir ve/veya çatışmaya neden olabilir. Zaten metinde Interests, Position, Currency olarak üzerinde çatışılabilecek şeyleri sıralamış. Bu kapsamda "itibar" olabilir diye değerlendiriyorum.

currency (n): the state of being commonly known or accepted, or of being used in many places.

İyi çalışmalar.


    https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/currency
altugk
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
currencies
saygınlık


Explanation:
kişisel konumu

mehmet eruluç
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
currencies
geçerlilikler


Explanation:
Meskukatlar - eski dilde

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 39