KudoZ home » English to Turkish » Chemistry; Chem Sci/Eng

2-pack spray paint

Turkish translation: 2 paket Sprey Boya


13:36 Jul 1, 2007
English to Turkish translations [Non-PRO]
Bus/Financial - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: 2-pack spray paint
.. Kimyasal boyalar üreten bir şirketin kılavuzunda geçiyor bu kelime.. Şirket Britanya kökenli..geçtiği yeri kopyalayayım...

"Your Health and 2- pack Spray Paints"

.. bir kaç yerde daha 2-pack geçiyordu.. kimyasal maddelerin başında kullanılıyor..
Gannush
Turkish translation:2 paket Sprey Boya
Explanation:
2 paket Sprey Boya
Selected response from:

Ali Osman TEZCAN
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
42 paket Sprey Boya
Ali Osman TEZCAN
4sertleştiricili sprey boyaKerem Severoğlu
3çift bileşenli (kompenantlı) sprey boya
Serdar Oncu


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
2 paket Sprey Boya


Explanation:
2 paket Sprey Boya

Ali Osman TEZCAN
Turkey
Native speaker of: Turkish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
çift bileşenli (kompenantlı) sprey boya


Explanation:
Sanırım 2-pack ile boyanın çift bileşenli olduğu kastediliyor. "çift kompenantlı" olarak da kullanılabilir.


    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=%C3%A7ift+kompenantl...
Serdar Oncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 45

50 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sertleştiricili sprey boya


Explanation:
burada kast edilen sıkıldıktan sonra dayanıklı bir kaplama elde etmek üzere boyayla kimyasal tepkimeye giren bir sertleştirici içeren sprey boyalardır. serleştiricinin zehirli olmasından ötürü (isocyante içerirler) maskesiz kullanımları sakıncalı boyalardır.

Kerem Severoğlu
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish