KudoZ home » English to Turkish » Chemistry; Chem Sci/Eng

glass transition temperature

Turkish translation: polimerlerin camlaşma sıcaklığı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:glass transition temperature
Turkish translation:polimerlerin camlaşma sıcaklığı
Entered by: murat karahan

21:59 Jan 24, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemistry
English term or phrase: glass transition temperature
glass transition temperature of polymers
yeso
polimerlerin camlaşma sıcaklığı
Explanation:
cam geçiş?? transition maddenin halleri arasındaki geçiştir. Cam geçişle, geçişin camdan olduğunu mu kastediyorsunuz?
Selected response from:

murat karahan
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5polimerlerin camlaşma sıcaklığı
murat karahan
5polimer cam geçiş sicakligixxxelauluhan
3 +2Polimerlerin cam geçiş sıcaklığı
Önder Öztürkçü
5Cam geçiş ısısı
Ali Osman TEZCAN


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Cam geçiş ısısı


Explanation:

Polimerlerin cam geçiş ısısı

Ali Osman TEZCAN
Turkey
Native speaker of: Turkish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Polimerlerin cam geçiş sıcaklığı


Explanation:
(ama ısısı değil).

Önder Öztürkçü
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ata Tercume
7 hrs

agree  xxxelauluhan: Kesinlikle ısı, sıcaklık degil.
11 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
polimer cam geçiş sicakligi


Explanation:
Özür dilerim, az önce ısı/sıcaklık konusunda fikrimi belirtirken ters yazdim, kesinlikle sicaklik, ısı degil...

xxxelauluhan

1 day 14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
polimerlerin camlaşma sıcaklığı


Explanation:
cam geçiş?? transition maddenin halleri arasındaki geçiştir. Cam geçişle, geçişin camdan olduğunu mu kastediyorsunuz?


    Reference: http://www.mta.gov.tr/turmaden/ehmkul.html
murat karahan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8