KudoZ home » English to Turkish » Computers (general)

Fibre Channel Switch

Turkish translation: Fiber Kanal Anahtarı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fibre Channel Switch
Turkish translation:Fiber Kanal Anahtarı
Entered by: Ebru Inhan

02:27 Jan 13, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: Fibre Channel Switch
Bugün KudoZ'da bilgisayar terimleri günü sanırım. Yine bir bilgisayar terimi.

It is a 16-port Fibre Channel switch that provides high-performance connections between computers and Storage syystems in an Open Systems Fibre Channel switched network.

Açıklamadan ziyade tam terim olarak karşılığını verebilirseniz çok daha yardımcı olacaktır.Herkese şimdiden teşekkür ediyorum.
Ebru Inhan
Fiber Kanal Anahtarı
Explanation:
Fiber Kanal Cisco ve Microsoft'un sayfalarında kullanılıyor. Switch ve switched için de anahtar ve anahtarlı karşılıkları kullanılıyor. (Örn. "Switch : Anahtar. Her frame'in hedef adresine dayanarak frame'leri filtreleyen ve ileten ağ cihazı." ve "Switched LAN : Anahtarlı yerel ağ. LAN anahtarları ile oluşturulmuş yerel ağ." Fiber Kanal Anahtarı ve anahtarlı (switched) bence uygun.
Selected response from:

Umit Altug
Grading comment
Sağolun. Bu arada yardımcı olan diğer arkadaşlara da teşekkür eder, hepinize iyi çalışmalar dilerim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Fiber Kanal Şalteri
Ali Osman TEZCAN
4Fiber Kanal(oluk) Sviçi
1964
4Fiber Kanal AnahtarıUmit Altug


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Fiber Kanal Anahtarı


Explanation:
Fiber Kanal Cisco ve Microsoft'un sayfalarında kullanılıyor. Switch ve switched için de anahtar ve anahtarlı karşılıkları kullanılıyor. (Örn. "Switch : Anahtar. Her frame'in hedef adresine dayanarak frame'leri filtreleyen ve ileten ağ cihazı." ve "Switched LAN : Anahtarlı yerel ağ. LAN anahtarları ile oluşturulmuş yerel ağ." Fiber Kanal Anahtarı ve anahtarlı (switched) bence uygun.


    Reference: http://www.microsoft.com/TURKIYE/windows/professional/overvi...
    Reference: http://www.cisco.com/tr/egitim_arastirma/s.htm
Umit Altug
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 10
Grading comment
Sağolun. Bu arada yardımcı olan diğer arkadaşlara da teşekkür eder, hepinize iyi çalışmalar dilerim.

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Fiber Kanal Şalteri


Explanation:

Fiber Kanal Şalteri

Ali Osman TEZCAN
Turkey
Native speaker of: Turkish

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Fiber Kanal(oluk) Sviçi


Explanation:
Biraz garip gelecek ama Switch anahtar, şalter, anlamlarına geldiği yerler genellikle düğme görevi gördüğü yerlerdir alternatif olarak bir devrenin ismidir, bir çevirme işlemi yaptığından ister bir devre olarak ister bir düğme olarak, anahtar denilebilir ama ben özellikle bir çevirme devresi görevi gördüğünde sviç kelimesini tercih ederim.

1964
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4