KudoZ home » English to Turkish » Computers (general)

Toploader laptop bag

Turkish translation: Üstten kapaklı / üstten açılan dizüstü bilgisayar çantası.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Toploader laptop bag
Turkish translation:Üstten kapaklı / üstten açılan dizüstü bilgisayar çantası.
Entered by: xxxQuinox

07:14 Mar 6, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / laptops
English term or phrase: Toploader laptop bag
A definition of laptop
ilhanish
Turkey
Üstten kapaklı / üstten açılan dizüstü bilgisayar çantası.
Explanation:
Duruma göre kapaklının yerine fermuarlı, vs. de gelebilir.
Selected response from:

xxxQuinox
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Üstten kapaklı / üstten açılan dizüstü bilgisayar çantası.xxxQuinox
4 +2(....) dizüstü bilgisayar çantası/ taşıma çantası
transnirvana


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
toploader laptop bag
(....) dizüstü bilgisayar çantası/ taşıma çantası


Explanation:
"toploader" ile çantaya konulacak malzemelerin çantanın üst kısmından konduğu ifade ediliyor. "a definition of lap top" dediğiniz için bunun dizüstü bilgisayarın yanında verilen çanta olduğunu düşündüm. "toploader"a uygun kısa bir karşılık bulmak kolay değil. (....) dizüstü bilgisayar çantası/ taşıma çantası çeviriniz için yeterli olur sanırım.

transnirvana
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serkan Doğan: ben de "toploader" için bir karşılık bulamadım. bu çantada daha fazla işlevsellik açısından dizüstü üstten konulup alınıyor ve böylece çantanın diğer bölümleri başka birtakım işlevler için de kullanılabiliyor.
1 min
  -> Teşekkürler

agree  Ali Karabulut: Üstten kapaklı ya da fermuarlı her türlü kutu, çanta, muhafaza...
13 hrs
  -> Teşekkürler

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
toploader laptop bag
Üstten kapaklı / üstten açılan dizüstü bilgisayar çantası.


Explanation:
Duruma göre kapaklının yerine fermuarlı, vs. de gelebilir.

xxxQuinox
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cagdas Karatas: ben de bütün karşılaştığım toploader örneklerinde temel mantığın çantanın üstten açılarak makinenin içine ters konulması olduğunu gördüm
15 mins
  -> teşekkürler

agree  chevirmen
1 hr
  -> teşekkürler