KudoZ home » English to Turkish » Computers (general)

Draw Distance/Lod Factor

Turkish translation: Ayrıntı Seviyesi Unsuru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Lod Factor
Turkish translation:Ayrıntı Seviyesi Unsuru
Entered by: Yigit Ati

20:56 Dec 4, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: Draw Distance/Lod Factor
Bilgisayar oyununun ayarları ile ilgili...
Yigit Ati
Turkey
çizim mesafesiı/ayrıntı seviyesi unsuru
Explanation:
LOD > Level of detail > ayrıntı seviyesi
Selected response from:

Eser Perkins
Turkey
Grading comment
Teşekkür ederim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1çizim mesafesiı/ayrıntı seviyesi unsuru
Eser Perkins
5Aralık Çiz/Ayrıntı Faktörü
Salih1946


Discussion entries: 2





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
draw distance/lod factor
Aralık Çiz/Ayrıntı Faktörü


Explanation:
Böyle yorumluyorum. Bu linkte görüntülü açıklama var.
http://codeflow.org/entries/2010/nov/07/opengl-4-tessellatio...

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
draw distance/lod factor
çizim mesafesiı/ayrıntı seviyesi unsuru


Explanation:
LOD > Level of detail > ayrıntı seviyesi

Example sentence(s):
  • Oyunun iyi başarım için yaptığı ayrıntı seviyesi ayarlaması (LOD: level of detail) kaynaklı.
  • oyunlarda bir çizim mesafesi var, sistemi çok zorlamamak için yapılan türde. Pek çok zaman göze batar bu durum, ama normâldir. GeForce ve Radeon ile bir ilgisi yoktur, oyunun motorunun işidir.

    Reference: http://forum.donanimhaber.com/m_27427029/tm.htm
    Reference: http://forum.donanimhaber.com/m_27427029/tm.htm
Eser Perkins
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkür ederim!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gulint
15 hrs
  -> Teşekkür erderim.