KudoZ home » English to Turkish » Construction / Civil Engineering

Light Walled Rectangular (LWR) steel pipe

Turkish translation: ince etli dikdörtgen (LWR) profil çelik boru


11:39 Mar 14, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: Light Walled Rectangular (LWR) steel pipe
Fiyat teklifinde geçiyor.
Karahan Sisman
Turkey
Turkish translation:ince etli dikdörtgen (LWR) profil çelik boru
Explanation:
LWR'nin genel bir standarda atıfta bulunmasından dolayı LWR çelik boruda kullanılabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2007-03-14 12:31:43 GMT)
--------------------------------------------------

Rica ederim
Selected response from:

chevirmen
Turkey


Summary of answers provided
5ince cidarlı çelik dikdörtgen boru
Salih1946
5ince cidarlı dikdörtgen kesitli çelik boru
Nilgün Bayram
5İnce Duvarlı Kare Profil Çelik Boru
Taner Göde
3 +1ince etli dikdörtgen (LWR) profil çelik boru
chevirmen


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
light walled rectangular (lwr) steel pipe
İnce Duvarlı Kare Profil Çelik Boru


Explanation:
İnce Duvarlı Kare Profil Çelik Boru

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2007-03-14 12:00:30 GMT)
--------------------------------------------------

GEMAŞ Ürün Grupları : 01Boru bağlantı ağzı (üst ağzı) istenen açıda imal edilebilir. ... Yandan besleme nozulu polyester veya çelik saç duvarlı havuzlara tespit için kullanılır. ...
www.gemas.com.tr/turkce/urunler/urunraporu.html - 257k - Önbellek - Benzer sayfalar

civilturk.com - İnşaat ta Şantiye Tecrübesi Arşivleniyor ; inşaat ...Bir kubbeyi taşıyan kemerlerin arasında yer alan ve kare plandan yuvarlak plana geçişi ... putrel:, Yapılarda taşıyıcı olarak kullanılan ince demir profil. ...
www.civilturk.com/default.asp?PG=2 - 204k - Önbellek - Benzer sayfalar

[PDF] www.nazkamuhendislik.com nazka@nazkamuhendislik.comDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat
kullanilmis kaynak elektrotlari, çelik sac, profil demirler, çelik boru ... senosfer, daha küçük boyutlu, ince duvarli ve içi daha küçük partiküller ile ...
www.cedgm.gov.tr/projetanitim/ckaletermihicdas_ptd.pdf - Benzer sayfalar

[PDF] TRABZON VALİLİĞİ İL ÇEVRE VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ TRABZON İL ÇEVRE ...Dosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat
Kuzeydeki sıcaklık kare planı, kalın. duvarlı olup merkezi bir kubbe ile ... Buradan φ 1000 lik ve φ 500 lük çelik boru ile 10 km doğu; φ 1000 de φ 400 ...
www.cedgm.gov.tr/icd_raporlari/trabzonicd2004.pdf - Benzer sayfalar

[DOC] G.T.İ.P.Dosya Biçimi: Microsoft Word
Emme-silindiri kovanları, delinmemiş çelik alaşımlı borular halinde, ... ve analog sinyaller için en az 2 kanalı olan ince film kayıt ve çoğaltma cihazı, ...
www.dtm.gov.tr/ithalat/mevzu/ithmevzu/ithrejkarari/Ekliiste... - Benzer sayfalar

tammetin.jpg (2780 bytes) Bayındırlık ve İskan Bakanlığından ...Beton içinde bırakılacak deliklerin yerleri, boru ve takozların yer ve boyutları . ... veya profil düzenlemeleri veya özel çelik elemanlarla artırılabilir. ...
www.mevzuatlar.com/rg/120700011m.htm - 252k - Önbellek - Benzer sayfalar

[PDF] dms2006 Abstracts BookletDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat
Aisi 304 Paslanmaz Çelik Ile Çelik Matrisli Bir Kompozitin Sürtünme Kaynaği Yöntemiyle ... Tüp sarma yöntemiyle hazırlanan ince duvarlı cam fiber takviyeli ...
dms.pamukkale.edu.tr/AbstractsBooklet.pdf - Benzer sayfalar

[PDF] (Microsoft Word - Y\374ksek Lisans Tezim.doc)Dosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
Profil çekme prosesinde, reçine emdirilmiş liflerin, istenilen şekle dönüştürülmesi. için çelik kalıplar kullanılır. Kalıpların kesitleri, uzunlukları ...
kutuphane.ksu.edu.tr/e-tez/fbe/T00467/mehmet_%20sabri_ersoy_tez.pdf - Benzer sayfalar

[PDF] İTHALAT REJİMİ KARARININ III, IV VE V SAYILI LİSTELERİDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat
geçirgen duvarlı suni plastikten içi boş bir elyaf demetinden müteşekkil parçalar, ... Emme­silindiri kovanları, delinmemiş çelik alaşımlı borular halinde, ...
www.igeme.org.tr/tur/mevzuat/12_Ith_Karar_III_IV_V_Sayili_L... - Benzer sayfalar

[PDF] İTHALAT REJİMİ KARARININ III, IV VE V SAYILI LİSTELERİDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat
Ebatları 31x31 cm’yi geçmeyen, kare şeklinde kaplanmış, yuvarlak kenarlı, örülmüş ... Emme-silindiri kovanları, delinmemiş çelik alaşımlı borular halinde, ...
www.taj.org.tr/docs/pdf/mevzuat/12_Ith_Karar_III_IV_V_Sayil... - Benzer sayfalar


Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: teşekkür ederim...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nilgün Bayram: kare değil dikdörtgen, ayrıca nş. mihendisliğinde "cidar" ve "kesit" doğru terminolojidir.
14 mins
  -> Peki.

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
light walled rectangular (lwr) steel pipe
ince cidarlı dikdörtgen kesitli çelik boru


Explanation:
....

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2007-03-14 12:04:16 GMT)
--------------------------------------------------

TSE 5317
Çelik Borular Dikişli, Kare ve Dikdörtgen Kesitli
http://www.tse.org.tr/Turkish/Abone/Standard_Ara.asp?Durum=I...

Nilgün Bayram
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: teşekkürler...


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
light walled rectangular (lwr) steel pipe
ince etli dikdörtgen (LWR) profil çelik boru


Explanation:
LWR'nin genel bir standarda atıfta bulunmasından dolayı LWR çelik boruda kullanılabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2007-03-14 12:31:43 GMT)
--------------------------------------------------

Rica ederim


    Reference: http://www.borusanboru.com/product/PriceListSteel.aspx?Produ...
chevirmen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: çok sağolun..

Asker: inşaat işindeki dostlar etli kullanıldığını belirttiler. sağolun yardımlarınız için...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Nilgün Bayram: Üslubunuzdan o hisse kapıldım.
9 mins
  -> Öfke nereden çıktı. Tabii olarak, en doğruyu arıyoruz. Yazdıklarımızda öfkemi seziyorsunuz.

agree  travisedu.com: http://www.steelorbis.com/SteelOrbis/news/tr/China/
523 days

642 days   confidence: Answerer confidence 5/5
light walled rectangular (lwr) steel pipe
ince cidarlı çelik dikdörtgen boru


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 31