KudoZ home » English to Turkish » Construction / Civil Engineering

over-rear

Turkish translation: arka bölge


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:over-rear
Turkish translation:arka bölge

13:47 Feb 15, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Crane application
English term or phrase: over-rear
I came across this term in a table explaining electrical relay codes in a crane user manuel. Such as:

K 901 = Crane over-rear, swing mechanism locked

Thanks in advance
Ali Ünal
arka bölge
Explanation:
Vincin sağ ve sol yanında kalan bölgeler için "over-side" arkasında kalan bölge için "over-rear" terimleri kullanılır. Bu terimler vincin güvenli olarak (devrilmeden) çalışabileceği bölgeleri ifade eder.
Selected response from:

Nurettin Ceylan
Turkey
Grading comment
Çok teşekkür ederim. Salih Bey'in söylediği birlikte metinde anlamlı bir şekilde kullanabilirim. İyi çalışmalar.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5arka bölge
Nurettin Ceylan
5arkaya doğru devrilme/yıkılma
Salih1946
4Koruma çerçevesi
Murad AWAD


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Koruma çerçevesi


Explanation:
Vinçin dar izli tekerleklerinin arkasına monte edilmiş koruma çerçevesi.

Murad AWAD
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in ArabicArabic

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
arkaya doğru devrilme/yıkılma


Explanation:
Vinn kapasitesinden ağır yükü kaldırmaya teşebbüs edilince veya kurulduğu yerin dengesizliği nedeniyle bu çok tehlikeli kaza meydana gelir. Bu link bu olayı anlatmaktadır.: http://www.cdc.gov/niosh/face/In-house/full9802.html

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 31

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
arka bölge


Explanation:
Vincin sağ ve sol yanında kalan bölgeler için "over-side" arkasında kalan bölge için "over-rear" terimleri kullanılır. Bu terimler vincin güvenli olarak (devrilmeden) çalışabileceği bölgeleri ifade eder.


    Reference: http://www.littlegiantcorp.com/downloads/LG_6430_Spec%20Shee...
Nurettin Ceylan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Çok teşekkür ederim. Salih Bey'in söylediği birlikte metinde anlamlı bir şekilde kullanabilirim. İyi çalışmalar.