KudoZ home » English to Turkish » Cosmetics, Beauty

whipped cream

Turkish translation: köpük krem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:whipped cream
Turkish translation:köpük krem
Entered by: Umit Altug

12:10 Jan 7, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Cosmetics, Beauty / Cosmetics
English term or phrase: whipped cream
yüz kremi içinde geçiyor
poine
köpük krem - köpük kıvamında krem
Explanation:
"Whipped cream"in tam anlamı krem şanti. Whipped de çırpılmış demek. Ama kozmetik alanında kremin kıvamını belirtmek için kullanılıyor. Genellikle, traş köpüğü gibi aerosollü, sprey tipi veya hafif kremlere bu ad veriliyor. Anladığım kadarıyla sürüldükten sonra krem kıvamı alıyor. Köpük krem, köpük kıvamında krem veya köpük tipi krem gibi bir karşılık kullanılabilir.
Selected response from:

Umit Altug
Grading comment
Teşekkürler.. köpük krem olarak kullanmayı tercih edeceğim.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5köpük krem - köpük kıvamında kremUmit Altug
4 +1krem şanti
murat karahan


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
krem şanti


Explanation:
İngilizcesine karşı fransızca telafuzlu "türkçe" karşılığı. Oldu mu? İsterseniz çırpılmış krema da diyebilirsiniz ama krem şanti... Kesin krem şanti. Lütfen size daha iyi yardımcı olmamız için cümleyi bütün olarak verin ki, bağlam daha iyi anlaşılsın.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-07 16:22:36 (GMT)
--------------------------------------------------

Cümleyi yazmanız iyi olmuş, aşağıdaki yanıt uygun

murat karahan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin: dövülmüş olduğuna göre böyle olabilir
440 days
The asker has declined this answer

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
köpük krem - köpük kıvamında krem


Explanation:
"Whipped cream"in tam anlamı krem şanti. Whipped de çırpılmış demek. Ama kozmetik alanında kremin kıvamını belirtmek için kullanılıyor. Genellikle, traş köpüğü gibi aerosollü, sprey tipi veya hafif kremlere bu ad veriliyor. Anladığım kadarıyla sürüldükten sonra krem kıvamı alıyor. Köpük krem, köpük kıvamında krem veya köpük tipi krem gibi bir karşılık kullanılabilir.

Umit Altug
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 2
Grading comment
Teşekkürler.. köpük krem olarak kullanmayı tercih edeceğim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  murat karahan: kozmetikten çakmadığımız meydana çıktı
43 mins

agree  1964: Bencede köpük kıvamında ama sanki "homojenize" diyesim geliyor(Biraz farklı ama )
1 hr

agree  Ebru Inhan: köpüksü krem de denebilir belki
1 hr

agree  MURAT TUKEL
6 hrs

agree  TurkishEnglish.com Inc.
15 hrs