KudoZ home » English to Turkish » Cosmetics, Beauty

Challenge

Turkish translation: test zorlama aşaması


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:test challenge phase
Turkish translation:test zorlama aşaması
Entered by: Özden Arıkan

21:13 Jan 10, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Cosmetics, Beauty / cosmetics
English term or phrase: Challenge
The entire test was composed of two distinct phases
(1) an induction phase and
(2) a Challenge phase
Ebru Inhan
"challange"; bilgisayarda, bir sözlükte "parola sormak",
Explanation:
"challange"; bilgisayarda, bir sözlükte "parola sormak", diğerinde "sorma" ve

Microsoft İngilizce > Türkçe sözlüğünde;
- zorlama,
- iddia,
- kimik sorma,
- davet
"Challeng password" ise,
-Değişken Parola
anlamına gelmektedir.

Buna göre;
"challange" phase of a test, Türkçe'de, "Test 'zorlama' aşaması anlamına gelmektedir.
Selected response from:

Adil Sönmez
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5"challange"; bilgisayarda, bir sözlükte "parola sormak",Adil Sönmez
4yorum/aciklama yapmakxxxsenol
4uyarı testi (evresi)Umit Altug
4meydan okuma testKlaus Dorn


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
meydan okuma test


Explanation:
is what my dictionary says...

Klaus Dorn
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GermanGerman

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uyarı testi (evresi)


Explanation:
Soru tekrarlanmış. Açıklama için bir öncekine bakın.

Umit Altug
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 2

2 days 20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
"challange"; bilgisayarda, bir sözlükte "parola sormak",


Explanation:
"challange"; bilgisayarda, bir sözlükte "parola sormak", diğerinde "sorma" ve

Microsoft İngilizce > Türkçe sözlüğünde;
- zorlama,
- iddia,
- kimik sorma,
- davet
"Challeng password" ise,
-Değişken Parola
anlamına gelmektedir.

Buna göre;
"challange" phase of a test, Türkçe'de, "Test 'zorlama' aşaması anlamına gelmektedir.

Adil Sönmez
PRO pts in category: 2

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
yorum/aciklama yapmak


Explanation:
test iki tip cümle/ifade yapısından olusuyor;
1.induction phase:birbileriyle kiyaslama yapılması gereken cümle/ifadeler
2.challenge phase:yorum/aciklama yapılmasi gereken cümle/ifadeler

xxxsenol