KudoZ home » English to Turkish » Cosmetics, Beauty

age proof

Turkish translation: yaşlanmayı önleyen / önleyici


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:age proof
Turkish translation:yaşlanmayı önleyen / önleyici
Entered by: chevirmen

23:21 Nov 29, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Cosmetics, Beauty
English term or phrase: age proof
age proof lotion
sybilcay
yaşlanmayı önleyen / önleyici
Explanation:
Yaşlanmayı önleyici losyon...
Selected response from:

chevirmen
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3yaşlanmayı önleyen / önleyici
chevirmen
5 +1yaşlanma karşıtı losyon
Kenan ŞAHİN
5gençlik losyonu
Nuri Razi
5yaşlanmaya karşı losyon
Ismet Ozkilic (Ph.D.)
4yaşlandırmayan losyon
Linguistanbul
3yıllara meydan okuyan
Özden Arıkan


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
yaşlanmayı önleyen / önleyici


Explanation:
Yaşlanmayı önleyici losyon...

chevirmen
Turkey
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rashad Baghirov: "Age-Proof Your Body" is mostly a book about which foods to eat and which foods to avoid if you want to live a long healthy life. Sağlıklı, dayanıklı yaşama
13 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI
16 hrs
  -> Teşekkürler

agree  kalkhas
23 hrs
  -> Teşekkürler

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
yaşlanma karşıtı losyon


Explanation:
yaşlanma karşıtı losyon.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-11-30 00:53:56 GMT)
--------------------------------------------------

O zaman siz de bağlamı anlayacağımız şekilde açıklama eklemelisiniz.

Example sentence(s):
  • Yaşlanma karşıtı ürünler son dönemlerde kozmetik firmalarının üzerinde en çok çalıştığı ürünler olmuştur.

    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&rlz=1B3GGGL_trTR285TR2...
Kenan ŞAHİN
Turkey
Native speaker of: Turkish
Notes to answerer
Asker: Thanx, ama anti-aging ve age-proof ayni yerde kullaniliyor, bu yuzden gucluk cekiyorum.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  semen
13 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
yaşlanmaya karşı losyon


Explanation:
...

Ismet Ozkilic (Ph.D.)
Native speaker of: Turkish

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
yaşlandırmayan losyon


Explanation:
bu da farklı bir öneri



Linguistanbul
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
yıllara meydan okuyan


Explanation:
"age-proof" reel, somut karşılığı olan bir kavram değil, bir tanıtım klişesi sadece - google ve benzeri arama motorlarında bakarsanız, kullanım örneklerinden bu görülüyor. metnin bütününe uyuyorsa, türkçede de böyle bir klişeyle karşılanabilir...

Özden Arıkan
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 6

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
gençlik losyonu


Explanation:
Genelde bu tür ürünler yaşlandırmayan, yaşlanmayı önleyici ürünlerdir. Ama piyasada böyle şeylere gençlik kelimesi eklenerek kullanılır. Örneğin gençlik ilacı, gençlik macunu, gençlik iksiri ve bir sürü diğer örneklerde olduğu gibi. Gençlik losyonu kavramı da internette var. Zaten kasıt gençler olsa Genç losyonu denirdi. Genç yatağı gibi. Ama gençlik losyonu farklı. Yaşlandırmayan genç tutan losyon anlamında.
Gençlik losyonu.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2008-11-30 16:24:53 GMT)
--------------------------------------------------

örneğin şöyle bir kullanım çok: age proof your body. http://www.google.com.tr/search?hl=tr&pwst=1&q=age proof&sta...
Burada vücudunuzu yaşlanmaya karşı koruyun, vücudunuz genç kalsın anlamı var.

Nuri Razi
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in TurkmenTurkmen
PRO pts in category: 4