KudoZ home » English to Turkish » Education / Pedagogy

high contact hours

Turkish translation: fazla ders saatleri


08:50 Nov 13, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Education / Pedagogy / Education
English term or phrase: high contact hours
Small class sizes and high contact hours
aysemines
Turkish translation:fazla ders saatleri
Explanation:
ua
Selected response from:

adem kaya
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Yüksek öğrenci temas süresi
Salih1946
5yüksek devamlılık oranı
Raffi Jamgocyan
5yüksek gerçek ders saati
Türker Türkbayrak
5sınıfta öğretmenle geçirilen uzun sürelerEngin Gunduz
4fazla ders saatleriadem kaya


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
yüksek devamlılık oranı


Explanation:
..


    Reference: http://forums.welltrainedmind.com/topic/436583-credit-hours-...
Raffi Jamgocyan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 49

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
yüksek gerçek ders saati


Explanation:
Normal müfredatta 3 saat denilen bir ders, mesela fizik dersi, uygulamada lab ve problem çözme saatiyle 6 saate çıkabilir. İşte contact hours bu demek, yani gerçek ders saati. Devamlılıkla ilgisi yok

Türker Türkbayrak
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fazla ders saatleri


Explanation:
ua

adem kaya
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Yüksek öğrenci temas süresi


Explanation:
1971 ABD Tek.Öğretmen kursundaki Alman Gestalt Dedagojik formasyon kursunda öğrenmiştim. Yani; öğrenci ile bire bir ilgilenmenin yoğun olduğu ders saatleri (öğrenci adedi azaldıkça (G8'de azami 15 kişi) öğrenci teması artar.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sınıfta öğretmenle geçirilen uzun süreler


Explanation:
Örgün eğitimde öğrencilerin sınıflarında öğretmenleriyle birlikte geçirdikleri saatler kastediliyor (as opposed to online teaching)

Engin Gunduz
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4