KudoZ home » English to Turkish » Education / Pedagogy

aggragate mark

Turkish translation: ağırlıklı (ya da kredili) not toplamı

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:aggregate mark
Turkish translation:ağırlıklı (ya da kredili) not toplamı
Entered by: Özden Arıkan

15:17 Jan 13, 2004
English to Turkish translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: aggragate mark
"The aggragate mark has been calculated using the unit weightings."
shebnem
ağırlıklı (ya da kredili) toplam puan
Explanation:
alınan puanların aritmetik toplamı değil dersin kredisi ya da ağırlığı ile çarpımı sonucunda elde edilen değerlerin toplamı
Selected response from:

Önder Öztürkçü
Grading comment
Teşekkür ederim

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4toplam puan
xxxTKR
4 +3ağırlıklı (ya da kredili) toplam puan
Önder Öztürkçü
5 +1toplam puar
Adil Sönmez


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
toplam puan


Explanation:
veya değer olması lazım, metnin bütünlüğüne bakmak lazım

kolay gelsin

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-13 15:19:59 (GMT)
--------------------------------------------------

aggrEgate

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-13 15:20:30 (GMT)
--------------------------------------------------

not da olabilir

xxxTKR

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Will Matter: yes, 'aggregate' in English.
39 mins

agree  Selcuk Akyuz
1 hr

agree  Özden Arıkan: şaka gibi yaaa :))))))))
4 hrs
  -> şaka zaten herhalde

agree  shenay kharatekin
6 hrs
  -> onur duydum prenses zargana denen sazandan örnek vermeden pess yani .

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
toplam puar


Explanation:
Tek anlamı var.



Adil Sönmez
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxTKR: evet cocukları ü
3 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ağırlıklı (ya da kredili) toplam puan


Explanation:
alınan puanların aritmetik toplamı değil dersin kredisi ya da ağırlığı ile çarpımı sonucunda elde edilen değerlerin toplamı

Önder Öztürkçü
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Teşekkür ederim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özden Arıkan: sizin açıklamanız daha yerinde ve doğru, sanıyorum
27 mins
  -> Teşekkürler

agree  senin
2 days 17 hrs

agree  Özlem Temizöz
4 days