KudoZ home » English to Turkish » Engineering: Industrial

line bore

Turkish translation: sıralı silindir/piston/mil yuvası


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:line bore
Turkish translation:sıralı silindir/piston/mil yuvası
Entered by: Nahit Karataşlı

18:35 Jan 11, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: line bore
cumlede: In-situ line bore 50+ bedplates.
Alp Berker
United States
sıralı silindir/piston/mil yuvası
Explanation:
line boring - sıralı silindir/piston/mil yuvası açılması

Honing-Honlamadan farkı, yeni delik açılması
Selected response from:

Nahit Karataşlı
Turkey
Grading comment
herkesin yardimi icin cok tesekkurler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4sıralı silindir/piston/mil yuvası
Nahit Karataşlı
5(hat) delme
Ilhan Gadis


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
sıralı silindir/piston/mil yuvası


Explanation:
line boring - sıralı silindir/piston/mil yuvası açılması

Honing-Honlamadan farkı, yeni delik açılması

Nahit Karataşlı
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
herkesin yardimi icin cok tesekkurler.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kcda: galiba "mil yuvası"
1 hr
  -> Sağolun.

agree  mustafa karabiber
12 hrs
  -> Sağolun Mustafa Bey.

agree  Taner Göde
17 hrs
  -> Sağolun Taner Bey.

agree  Serkan Doğan
1 day15 hrs
  -> Sağolun Serkan Bey.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
(hat) delme


Explanation:
Bizde delme makinesi ve delme işlemi olarak geçiyor.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-11 19:53:41 GMT)
--------------------------------------------------

Yerinde/sahada 50'den fazla taban levhasına delme işlemi.

Ilhan Gadis
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish