KudoZ home » English to Turkish » Engineering (general)

process air volume

Turkish translation: İşlem hava debisi


14:36 Aug 2, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / technical
English term or phrase: process air volume
bir technical questionnaire den alıntı..
sunny
Turkish translation:İşlem hava debisi
Explanation:
volume kelimesi flow veya air ile birlikte kullanıldığı zaman, özellikle teknik bir dökümanda ise "DEBI" olarak kullanılır. Process kısmı için "işlem", "süreç", "proses" v.b. istediğinizi kullanabilirsiniz. Bazı dökümanlarda özellikle proses kullanılır.
Selected response from:

mukaanyes
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2İşlem hava debisimukaanyes
5 +1İŞLEM HAVAsının HACMİ
Ali Osman TEZCAN
5proses hava hacmi
Tuncay Kurt


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
proses hava hacmi


Explanation:
...

Tuncay Kurt
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
İŞLEM HAVAsının HACMİ


Explanation:
İŞLEM HAVAsının HACMİ

Yani "işlem için kullanılan havanın hacmi" olabileceği gibi
"İşlem hava hacmi" de olabilir.

Örneğin: Hava frenli araçlarda fren yapma işlemi için gerekli havanın hacmi olabilir.

Ali Osman TEZCAN
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan
16 mins

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
İşlem hava debisi


Explanation:
volume kelimesi flow veya air ile birlikte kullanıldığı zaman, özellikle teknik bir dökümanda ise "DEBI" olarak kullanılır. Process kısmı için "işlem", "süreç", "proses" v.b. istediğinizi kullanabilirsiniz. Bazı dökümanlarda özellikle proses kullanılır.

mukaanyes
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serdar Oncu
17 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Kenan Atalay
6 days
  -> Teşekkürler