KudoZ home » English to Turkish » Engineering (general)

Closed connector

Turkish translation: uzatıcı bağlantı elemanı


13:48 Nov 6, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Air conditioner/ Cooling-Heating
English term or phrase: Closed connector
Bunun http://www.camlab.co.uk/item.asp?itemid=20675&categoryid=333... adresinde gözüktügü gibi bir sey olmasi gerekiyor. Bir tür konnektör veya baglanti elemani. Yalniz TR'de kapali konnektör olarak yaptigim arastirma bir sonuc vermedi.
Simdiden yardimci olacak arkadaslara selam ve tesekkürler,

Binnur
Binnur Tuncel van Pomeren
Germany
Turkish translation:uzatıcı bağlantı elemanı
Explanation:
uzatıcı/çoklayıcı bağlantı elemanı
Selected response from:

Serkan Doğan
Turkey
Grading comment
First validated answer (validated by peer agreement)



Summary of answers provided
4 +2uzatıcı bağlantı elemanı
Serkan Doğan
5birleştirme parçası
Taner Göde
4sıkmalı kelepçe/konnektör/bağlantı elemanı
skaya


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1, peer agreement (net) from those meeting criteria: +1
closed connector
uzatıcı bağlantı elemanı


Explanation:
uzatıcı/çoklayıcı bağlantı elemanı

Serkan Doğan
Turkey
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Grading comment
First validated answer (validated by peer agreement)
Notes to answerer
Asker: Sevgili Serkan ve Nahit, cok tesekkür ediyorum. (cevirdigim evrakta pek de netlikle aciklanmamis bir kalip bu). Sizin verilerinizi de hesaba katarak biraz daha düsünecegim. Kim bilir evragin bir kosesinde daha aydinlatici olarak bir bilgi cikabilir. Herhalukarde sizi haberdar edecegim. Saygilarimla, Binnur


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nahit Karataşlı
7 mins
  -> teşekkürler

agree  Ali Bayraktar (meets criteria)
41 days
  ->  teşekkürler

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
closed connector
birleştirme parçası


Explanation:
Bunun bir birleştirme parçası olduğu ortada.

INTERPAK LTD. ŞTİ. Dört köşe birleştirme parçası MONTAJ (Resim 3) Tabana konan paletin kenarlarında bulunan kanallara yan dunarlar takılır ve üstte köşe birleştirme parçası ile ...
www.interpakltd.com.tr/petektr.html - 6k - Cached - Similar pages

ÜÇ AS PETEK PANEL & ÜÇ AS HONEYCOMB PANEL Dört adet köşe birleştirme parçası MONTAJ (Resim 3) Tabana konan paletin kenarlarında bulunan kanallara yan duvarlar takılır ve üstten köşe birleştirme ...
www.ucas.com.tr/kullanim_alanlari_paletli.php

DOĞRUDAN ALIM LİSTESİ
Kanal Birleştirme Parçası, 150, Adet. 50, 27.9. 35*80 Değişken Dirsek 90°, 50, Adet. 51, 27.10. Data Priz 2 Modül RJ 45, 200, Adet ...
satinalma.meramea.gov.tr/DOSYALAR/IHALELISTE22-05.xls

Murat Tiritoğlu - İnşaat Malzemeleri Kapama ve Birleştirme Parçaları: Atermit levhaların uygulamasında Atermit Kapama ... Detay çözümleri için istenilen her türlü kapama ve birleştirme parçası ...
www.murattiritoglu.com.tr/index.php?p=atermit-ve-aksesuarla...


Resimler
http://images.google.com/images?complete=1&hl=en&q=birleştir...

Açılamalar
http://www.google.com/search?complete=1&hl=en&q=birleştirme ...

Taner Göde
Does not meet criteria
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Sevgili Taner, cok tesekkür ediyorum. (cevirdigim evrakta pek de netlikle aciklanmamis bir kalip bu). Sizin verinizi de hesaba katarak biraz daha düsünecegim. Kim bilir evragin bir kosesinde daha aydinlatici olarak bir bilgi cikabilir. Herhalukarde sizi haberdar edecegim. Saygilarimla, Binnur


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
closed connector
sıkmalı kelepçe/konnektör/bağlantı elemanı


Explanation:
http://www.industrystock.com/html/Sıkmalı konnektör/product-...

skaya
Turkey
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Sevgili skaya, cok tesekkür ediyorum. (cevirdigim evrakta pek de netlikle aciklanmamis bir kalip bu). Sizin verinizi de hesaba katarak biraz daha düsünecegim. Kim bilir evragin bir kosesinde daha aydinlatici olarak bir bilgi cikabilir. Herhalukarde sizi haberdar edecegim. Saygilarimla, Binnur