KudoZ home » English to Turkish » Engineering: Industrial

stroking selector

Turkish translation: strok anahtarı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stroking selector
Turkish translation:strok anahtarı
Entered by: ilknur beyaz

13:22 Sep 19, 2011
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: stroking selector
Stroking selector means the part of the clutch/brake control that determines the type of stroking when the operating means is actuated. The stroking selector generally includes positions for "Off" (Clutch Control), "Inch," "Single Stroke," and "Continuous" (when Continuous is furnished).

Türkçe karşılığı için öneriniz var mı?
ilknur beyaz
Turkey
strok anahtarı
Explanation:
Stroke switch olarak geçmiş daha önce. Aynı kullanım olduğunu düşünüyorum.

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2011-09-19 14:10:43 GMT)
--------------------------------------------------

Kapalı / İnç / Tek Darbe / Sürekli konumları olabilir. Nihayetinde mesafesini belirtiyor olmalı.

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2011-09-19 14:14:43 GMT)
--------------------------------------------------

Rica ederim.
Selected response from:

aliyucel
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Strok Seçici
Salih1946
4strok anahtarı
aliyucel
4strok ayırıcı(sı)
TheTranslator86
3hareket seçici
ATIL KAYHAN


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
strok ayırıcı(sı)


Explanation:
.....

--------------------------------------------------
Note added at 5 dakika (2011-09-19 13:27:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://tureng.com/search/strok

--------------------------------------------------
Note added at 5 dakika (2011-09-19 13:27:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://tureng.com/search/ayırıcı

TheTranslator86
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
strok anahtarı


Explanation:
Stroke switch olarak geçmiş daha önce. Aynı kullanım olduğunu düşünüyorum.

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2011-09-19 14:10:43 GMT)
--------------------------------------------------

Kapalı / İnç / Tek Darbe / Sürekli konumları olabilir. Nihayetinde mesafesini belirtiyor olmalı.

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2011-09-19 14:14:43 GMT)
--------------------------------------------------

Rica ederim.

aliyucel
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: peki tanımda geçen "inch" konumu için bir tavsiyeniz var mı?

Asker: teşekkürler :)


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hareket seçici


Explanation:
Burada "stroking" in düzgün karsiligini bulmak önemli. Ben de bu konuda tereddüte düstüm. Öz Türkçe bir karsilik bulmak istedim.

ATIL KAYHAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: "stroke" şöyle bir tanıma sahip; Any of a series of movements of a piston from one end of the limit of its motion to another. Türkçe bir sözlükte de piston seyri/hareket aralığı olarak geçiyor. Bu durumda "piston hareketi seçici/anahtarı" denilebilir mi acaba?


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Strok Seçici


Explanation:
Imho: Yani "Krank Milinin 2 tam dönüşünde (720 derece) meydana gelen herbir Strok'u (Kompresyon, Ateşleme, Yanma ve Egzost Zamanı) Seçici anahtarı (Selektör Siviç)

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20