KudoZ home » English to Turkish » Finance (general)

bidding area

Turkish translation: teklif alanı/bölgesi


10:10 Feb 22, 2012
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: bidding area
"Nord Pool Spot opens a bidding area in Estonia and delivers the technical solution for a new Lithuanian market place" şeklinde geçiyor. Şimdiden teşekkürler
Sera Şentürk
Turkish translation:teklif alanı/bölgesi
Explanation:
Ref-1
"Gelişmiş ihalede tek bir teklif vermek için “Bidding Area” (Teklif Alanı) sekmesini tıklatınız ve sonra birinci satır öğesinin yanındaki “Place Bid” (Teklif Ver) düğmesini tıklatınız."

Ref-2:
"Piyasa farklı teklif verme bölgelerine ayrılır ve bu bölgeler, iletim şebekesinde darboğaz oluşması durumunda farklı fiyat bölgeleri olarak da kullanılabilir."
Selected response from:

Recep Kurt
Turkey
Grading comment
Teşekkür ederim Recep Bey
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2teklif alanı/bölgesi
Recep Kurt
5açık artırma/ihale bölgesi
Nigar Mancini
4 +1ihale alanı
Dagdelen


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ihale alanı


Explanation:
imho

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=3696410...

Dagdelen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Salih1946
1 hr
  -> Teşekkürler!

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
açık artırma/ihale bölgesi


Explanation:
veya teklif bölgesi de olabilir.


    Reference: http://tinyurl.com/89rt4gv
Nigar Mancini
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

37 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
teklif alanı/bölgesi


Explanation:
Ref-1
"Gelişmiş ihalede tek bir teklif vermek için “Bidding Area” (Teklif Alanı) sekmesini tıklatınız ve sonra birinci satır öğesinin yanındaki “Place Bid” (Teklif Ver) düğmesini tıklatınız."

Ref-2:
"Piyasa farklı teklif verme bölgelerine ayrılır ve bu bölgeler, iletim şebekesinde darboğaz oluşması durumunda farklı fiyat bölgeleri olarak da kullanılabilir."


    Reference: http://tinyurl.com/7dtxnc8
    Reference: http://tinyurl.com/7l72zw5
Recep Kurt
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 111
Grading comment
Teşekkür ederim Recep Bey

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nigar Mancini: Önemli değil, doğru cevap sonuçta, verdiğim kaynak zaten direkt Nord Pool Spot üzerine ve her üç şekilde de kullanılmış, Sera Hanım seçsin artık beğendiğini :)
2 hrs
  -> Teşekkürler; aslında sizin önerileriniz arasında da vardı, ancak ben cevabınızı görmeden post etmiş oldum...

agree  Dimitrios Kartalis
3 hrs
  -> Teşekkür ederim Dimitrios Bey