KudoZ home » English to Turkish » Finance (general)

Employee Stock Option Scheme

Turkish translation: şirket personeli hisse alım planı


10:54 Nov 1, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / HR / Payroll
English term or phrase: Employee Stock Option Scheme
Bu terimde çalışanların çalıştıkları firmaya ait hisseleri satın almalarına olanak sağlayan bir plandan sözediyor.

Türkçe'de bu plana karşılık kullanılan oturmuş bir terim var mıdır yok ise, en yakın nasıl söyleyebiliriz?

Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler:)
Gulsen Farrington
Turkish translation:şirket personeli hisse alım planı
Explanation:
en kısası bu
Selected response from:

Raffi Jamgocyan
Turkey
Grading comment
Bu söyleyiş çok daha uygun geldi ve bunu tercih ediyorum, çok teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Çalışanlara yönelik hisse senedi opsiyon planı
Pinar Ates
4 +1çalışanlar için hisse senedi opsiyon programı
Serdar Usta
4şirket personeli hisse alım planı
Raffi Jamgocyan
3çalışan hisse opsiyonu planı
Recep Kurt


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
employee stock option scheme
Çalışanlara yönelik hisse senedi opsiyon planı


Explanation:
...

Pinar Ates
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Engin Gunduz
2 hrs

agree  Dagdelen
5 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
employee stock option scheme
çalışanlar için hisse senedi opsiyon programı


Explanation:
Böyle çevirmiştim.

Serdar Usta
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Engin Gunduz
2 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
employee stock option scheme
çalışan hisse opsiyonu planı


Explanation:
"çalışanlara yönelik" anlamında...

http://goo.gl/N7ffGZ
http://goo.gl/ppE5cg

Recep Kurt
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 111
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler :)


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
employee stock option scheme
şirket personeli hisse alım planı


Explanation:
en kısası bu


    Reference: http://tureng.com/search/employee%20stock
Raffi Jamgocyan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 145
Grading comment
Bu söyleyiş çok daha uygun geldi ve bunu tercih ediyorum, çok teşekkürler
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler :)