KudoZ home » English to Turkish » Finance (general)

priority payment

Turkish translation: öncelikli ödeme


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:priority payment
Turkish translation:öncelikli ödeme
Entered by: Özden Arıkan

14:25 Dec 18, 2003
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: priority payment
Inter bank payment such as SWIFT etc.
oharapj
öncelikli ödeme
Explanation:
hth
Selected response from:

xxxTKR
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7öncelikli ödemexxxTKR
4 +1Öncelikli banka ödeme emrishenay kharatekin


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
öncelikli ödeme


Explanation:
hth

xxxTKR
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin
19 mins

agree  Özden Arıkan: bu kadar farklı cevaplar arasında insan şaşırıyor tabii neyi seçeceğini ama...
32 mins

agree  Mehmet Şahin
1 hr

agree  Emine Fougner
1 hr

agree  ATB Translation
2 hrs

agree  Denise2003
2 hrs

agree  Önder Öztürkçü
5 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Öncelikli banka ödeme emri


Explanation:
Aradığınız terim: priority, İlk 60 kayıt görüntüleniyor.
İngilizce Türkçe Kategori

priority öncelik TBD Bilişim
priority zaman veya rütbe bakımından önce gelme İş Dünyası
priority kıdem İş Dünyası
priority üstünlük hakkı İş Dünyası
priority öncelik İş Dünyası
priority rüçhan İş Dünyası
priority area öncelik alanı İş Dünyası
priority bonds öncelikli tahviller İş Dünyası
priority call (telefon) acele konuşma İş Dünyası
priority claim öncelik / rüçhan talebi İş Dünyası
priority delivery öncelikli teslim İş Dünyası
priority delivery öncelikli teslimat İş Dünyası
priority documents (patent kanunu) öncelik belgeleri İş Dünyası
priority holder öncelik hakkı sahibi İş Dünyası
priority in the payment of debts borçların ödenmesinde öncelik İş Dünyası
priority job kilit mevki İş Dünyası
priority lane öncelikli yol İş Dünyası
priority list öncelik listesi İş Dünyası
priority message acele haber İş Dünyası
priority of a claim bir hak talebinin önceliği İş Dünyası
priority of a mortgage bir ipoteğin önceliği İş Dünyası
priority of birth doğum önceliği İş Dünyası
priority of creditors alacaklıların önceliği İş Dünyası
priority of date tarihin önceliği İş Dünyası
priority of debts borçların önceliği İş Dünyası
priority of invention buluş önceliği İş Dünyası
priority of liens ipoteklerin önceliği İş Dünyası
priority of rank rütbe önceliği İş Dünyası
priority passage öncelikli geçiş hakkı İş Dünyası
priority percentange öncelikli yüzde (herhangi bir kârın adi hisse senetleri sahiplerinden önce tercihli hisse senetleri sahipleri ve nakit borç alınmış kişilere ödenecek İş Dünyası
priority preferred stock (US) öncelikli tercihli hisse senedi İş Dünyası
priority preferred stock (kâr payı ve sermaye payı üzerinde tercihli ve adi hisse senetlerine göre önceliği olan senet İş Dünyası
priority rating önceliğin takdiri İş Dünyası
priority right öncelik / rüçhan hakkı İş Dünyası
priority right öncelik hakkı İş Dünyası
priority sale (menkul kıymetler) öncelikli satış İş Dünyası
priority share (Br) öncelikli hisse senedi İş Dünyası
priority system öncelik sistemi İş Dünyası
priority table öncelik cetveli İş Dünyası
priority task öncelikli görev İş Dünyası
priority telegram öncelikli telgraf İş Dünyası
priority telegram acele telgraf İş Dünyası
priority treatment öncelikli muamele İş Dünyası
absolute priority mutlak öncelik hakkı İş Dünyası
absolute priority rule öncelik ve rüçhan hakkının İş Dünyası
absolute priority rule bir tasfiye halinde veya şirketin yeniden teşkilat düzenlemesine tabi tutulduğu durumlarda alacaklı haklarının hissedarların özvarlıklarından önce gel İş Dünyası
according to priority öncelik sırasına göre İş Dünyası
air priority hava öncelik sırası İş Dünyası
claim entitled to priority öncelik hakkı talebi İş Dünyası
claim priority öncelik iddiasında bulunmak İş Dünyası
debts having priority öncelikli borç İş Dünyası
dynamic priority devingen öncelik TBD Bilişim
enjoy preference / priority önceliği olmak İş Dünyası
head-of-the-line priority görece öncelik İş Dünyası
liabilities of equal priority eşit öncelikli borçlar İş Dünyası
loss in priority öncelik kaybı İş Dünyası
motion having priority öncelikle ele alınması gereken önerge / dava dilekçesi İş Dünyası
of top priority öncelik sırasında en üstte olmak İş Dünyası
order of priority ipotekte öncelik sırası İş Dünyası
position of priority öncelikli mevki İş Dünyası Aradığınız terim: payment, İlk 60 kayıt görüntüleniyor.
İngilizce Türkçe Kategori

payment ödeme İş Dünyası
payment ödenen miktar İş Dünyası
payment karşılık İş Dünyası
payment mukabele İş Dünyası
payment banka ödeme emri İş Dünyası
payment ödeme zorlukları İş Dünyası
payment taksit İş Dünyası
payment tediyat İş Dünyası
payment tediye



--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-18 14:52:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Öncelikli ödeme emri
öncelikli mukabele


    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emine Fougner
1 hr
  -> mersi

disagree  Selcuk Akyuz: zargan erişimi sınırlı bir site değil, adresi de malum isteyen oradan araştırır, gerekli gereksiz bütün terimleri vermeniz anlamsız
2 hrs
  -> Her zaman söylerim, önemli olan soran kişinin tam anlamıyla bilgiye kavuşmasıdır

agree  xxxTKR: why not
7 hrs
  -> yes