KudoZ home » English to Turkish » Food & Drink

total viable count

Turkish translation: toplam/total canli bakteri sayımı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:total viable count
Turkish translation:toplam/total canli bakteri sayımı
Entered by: 1964

15:05 Aug 20, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Food & Drink / food
English term or phrase: total viable count
bir ürün analiz belgesi içerisinde geçiyor teşekkürler
xxxOnTheEdges
toplam/total canli bakteri sayımı
Explanation:
CHLORSULFURON VE METOLACHLOR’UN TOPRAK MİKROORGANİZMALARİ ...
... On the other hand the total viable ... Toplam canli bakteri sayisi Plate Count Agar
(PCA) (Difco) besiyerinde (13), Aerob endospor olusturan bakterilerin ...
www.geocities.com/mdigrak.geo/yayin43.html - 28k - Cached - Similar pages
[ More results from www.geocities.com ]

Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4toplam canlı sayımıerhan ucgun
5 +1toplam geçerli sayıxxxIstanbullu
5toplam/total canli bakteri sayımı
1964
4toplam yaşayabilir/tutarlı/uygun/geçerli sayım/hesapshenay kharatekin


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
toplam canlı sayımı


Explanation:
bakteri gibi organizmaların sayımı ..

erhan ucgun
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gamze Ozfirat
16 mins
  -> teşekkürler gamze hanım

agree  shenay kharatekin: muhtemelen
52 mins

agree  Emine Fougner
1 hr

agree  Önder Öztürkçü: canlı, üreyen sistemlerin sayımı
4 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
toplam/total canli bakteri sayımı


Explanation:
CHLORSULFURON VE METOLACHLOR’UN TOPRAK MİKROORGANİZMALARİ ...
... On the other hand the total viable ... Toplam canli bakteri sayisi Plate Count Agar
(PCA) (Difco) besiyerinde (13), Aerob endospor olusturan bakterilerin ...
www.geocities.com/mdigrak.geo/yayin43.html - 28k - Cached - Similar pages
[ More results from www.geocities.com ]



1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
toplam geçerli sayı


Explanation:
Terim ürün analizi içinde hangi"context"te geçtiğini tam bildirmemişsiniz ama konu bir ürünün değerlendirilmesi için yapılan araştırma, anket vb. ise 'toplam geçerli/uygun sayı" demek doğru olur.

xxxIstanbullu
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  1964: Değil arkadaşım, bu standart olarak tüm butür belgelerde bulunur total canlı bakteri sayısı demek
3 hrs

agree  shenay kharatekin: evet
22 days

22 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
toplam yaşayabilir/tutarlı/uygun/geçerli sayım/hesap


Explanation:
Aradığınız terim: viable, 7 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası viable yaşanabilecek
İş Dünyası viable yaşayabilir
İş Dünyası viable tutarlı
İş Dünyası viable uygun
İş Dünyası viable geçerli
İş Dünyası viable scheme gerçekleştirilebilecek proje
İş Dünyası commercial / economically viable ticari bakımdan rantabl



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4