KudoZ home » English to Turkish » Furniture / Household Appliances

hottub

Turkish translation: jakuzi


20:52 Mar 12, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Furniture / Household Appliances
English term or phrase: hottub
"Jakuzi" ile arasindaki fark nedir? Ayrica sozcugun ayri yazilmadigina da dikkatinizi cekmek isterim. Google'da yaptigim goruntu aramasi sonucu sozcugu "jakuzi" seklinde cevirebilecegimi dusundum ancak yine de fikir ve yardimlarinizi bekliyorum. Simdiden cok tesekkurler. T.
Tuggen Cesmecioglu Collard
United Kingdom
Turkish translation:jakuzi
Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/480277#1235989 adresinde ayni sorunun almanca ile ilgili cevabi var. Ve ürünlerde sizin söylediginiz gibi baska bir ihtimal birakmiyor.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-12 22:41:32 GMT)
--------------------------------------------------

Ürünlerin resimleri de
Selected response from:

Hamza Gürdal
Germany
Grading comment
Thanks a lot..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4jakuziHamza Gürdal
5 +2sıcak banyo küveti
Mehmet Hascan
4 +3(sekizgen) masaj havuzu
transnirvana


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
jakuzi


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/480277#1235989 adresinde ayni sorunun almanca ile ilgili cevabi var. Ve ürünlerde sizin söylediginiz gibi baska bir ihtimal birakmiyor.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-12 22:41:32 GMT)
--------------------------------------------------

Ürünlerin resimleri de

Hamza Gürdal
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks a lot..

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Önder Öztürkçü
21 mins

agree  Faruk Atabeyli
1 hr

agree  Serkan Doğan
8 hrs

agree  Sebla Ronayne
1 day8 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
(sekizgen) masaj havuzu


Explanation:
The hot tub is an octagonal whirlpool spa. It is not a Jacuzzi. Jacuzzi is a trademark of another brand of whirlpool spa. This tub is an Esther Williams Spa. It will hold eight people comfortably, although it has held many more people than that in the past.


    Reference: http://hamjudo.com/hottub_notes.html
    Reference: http://www.mistralhottubs.com/35/Hottubs/default.ecms
transnirvana
Turkey
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chevirmen
7 hrs
  -> Teşekkürler

agree  xxxQuinox
9 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Kenan Atalay
9 hrs
  -> Teşekkürler

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
sıcak banyo küveti


Explanation:
http://www.herseyinbasisaglik.com/tr/mayoclinic/hastalik.asp...

hot tub : bathtub, often outside, a heated bath that several people can sit in together

Jacuzzi [TM] /dkuzi/ (also spa especially in NAmE) noun a large bath/ bathtub with a pump that moves the water around, giving a pleasant feeling to your body

Jacuzzi bir ticari markadır ve hot tub'dan teknik anlamda farklıdır.


--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2007-03-13 11:59:52 GMT)
--------------------------------------------------

http://saglik.ansiklopedisi.net/category/fizik-tedavi-ve-reh...

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2007-03-13 15:02:18 GMT)
--------------------------------------------------

Konut tipi kazan, sıcak küvet, yüzme havuzu, gıda işleme, hastane ekipmanları, ticari bulaşık makinalarının besleme hattında kullanılır.
http://216.239.59.104/search?q=cache:lRRqXixCFvoJ:teskon.mmo...

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2007-03-13 15:03:43 GMT)
--------------------------------------------------

....kötü su kalitesinden doğan riskler; havuzlar ve sıcak küvetler gibi tesislerin kontaminasyonu; kapalı alan banyo tesislerinde hava kalitesi konularına değinmektedir.
http://www.hm.saglik.gov.tr/index.php?option=com_content&tas...

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2007-03-13 15:04:26 GMT)
--------------------------------------------------

ABD’de yapilan bir arastirmada sicak dus ya da küvet ve jakuzilerde yapilan uzun ...
http://www.arsivtek.com/56260/erkeklere-sicak-dus-uyarisi.ht...


--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs (2007-03-13 15:05:38 GMT)
--------------------------------------------------

SICAK duş, küvet ve jakuzilerde yapılan uzun banyoların sperm sayısını düşürdüğü, kısırlık riski yarattığı belirlendi.
http://www.takvim.com.tr/rss/saklambac.xml

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chevirmen
1 hr
  -> teşekkür ederim.

agree  deltaturkey: küvet iste...soguk suyla yikanamayiz ya küvette?
1 day2 hrs
  -> teşekkür ederim.