KudoZ home » English to Turkish » Games / Video Games / Gaming / Casino

Coins

Turkish translation: paralar

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Coins
Turkish translation:paralar
Entered by: Gulay Baran

15:46 Oct 14, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / Video Games
English term or phrase: Coins
(Gold) Coins are the soft currency of the game.

Oyunda eşya almak için kullanılan para.
A Y
United Kingdom
paralar
Explanation:
(altın, gümüş, maden, elmas) paralar
Selected response from:

Gulay Baran
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2paralar
Gulay Baran
5sikke
Selcuk Akyuz
3 +2jeton
Yigit Ati
5bozuk paralar
adem kaya
3altın
Bora Taşdemir


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
coins
paralar


Explanation:
(altın, gümüş, maden, elmas) paralar

Gulay Baran
Turkey
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ATIL KAYHAN
1 hr
  -> Teşekkür ederim Atıl Bey.

agree  ensarkaya
22 hrs
  -> Teşekkür ederim.

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
coins
altın


Explanation:
Coins'in resmine bakın (yoksa göstermelerini isteyin) çünkü 'coin' genelde sarı renkli madeni para gibi oluyor, o yüzden altın uyuyor...

Bora Taşdemir
Switzerland
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
coins
bozuk paralar


Explanation:
uiea

adem kaya
Turkey
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
coins
jeton


Explanation:
Tarihi bir oyunsa sikke de kullanılabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2013-10-14 21:24:10 GMT)
--------------------------------------------------

Tam uyan bir şey yok, haklısınız. Oyun Türkçe yazılmış olsaydı, çok yüksek ihtimal bu coins "altın" olarak ifade edilirdi. Ancak İngilizce yazılan oyunlarda "gold" ile beraber kullanıldığından ve "madeni para" karakter limitine takıldığından ben tüm tarihi oyunlarda "sikke", modern oyunlarda "jeton" terimini kullanıyorum.

Yigit Ati
Turkey
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 40
Notes to answerer
Asker: Yok tarihi değil, gelecekte uzayda geçiyor ve dünyaya bazı görevler için gidip geliniyor.

Asker: Ben de jeton yazmayı çok istedim ama nedense tam oturmuyor o yüzden sizlere danışmak istedim.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bora Taşdemir: Evet doğru, altın kelimesi 'gold' ile karışıyor bazen.
20 hrs

agree  Salih1946: Kesinlikle katılıyorum.
1 day 4 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
coins
sikke


Explanation:
Oyunda kullanılan diğer terimler dikkate alınarak karşılık önermek lazım. Ancak oyunların çoğu beta sürüm olduğu ve sürekli yeni özellikler eklendiği için yine elimiz kolumuz bağlı oluyor. Yiğit'in önerdiği jeton çoğu oyun çevirisinde kullanılıyor ama "token" kelimesinin oyunda kullanılmadığından emin olmanız lazım. Bazı oyunlar içinde mini oyunlar, şans oyunları da oluyor. Token (jeton) kelimesini bu mini oyunlar için kullanmak, "coin" için sikke kullanmak daha garantili bir çözüm olur bence.

Selcuk Akyuz
Turkey
Does not meet criteria
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?