KudoZ home » English to Turkish » General / Conversation / Greetings / Letters

typed letter

Turkish translation: daktilo harfleri


19:30 Nov 16, 2013
English to Turkish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: typed letter
My name (please use typed letters)

muvafakatnamenin altında yazıyor..
Mustafa C. KATI
Turkey
Turkish translation:daktilo harfleri
Explanation:
Resmi belgelerde "Daktilo veya daktilo harfleri ile doldurulacaktır" diye geçer.
Selected response from:

Serdar Usta
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1daktilo harfleri
Serdar Usta
5matbaa harfleri
cantayus
5standart yazı harfleriSalih Ay
4 +1kitap harfleri
Raffi Jamgocyan
3metinle aynı puntoadem kaya


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kitap harfleri


Explanation:
..

Raffi Jamgocyan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ATIL KAYHAN
19 mins
  -> teşekkürler :)

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
daktilo harfleri


Explanation:
Resmi belgelerde "Daktilo veya daktilo harfleri ile doldurulacaktır" diye geçer.

Serdar Usta
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pinar Ates
3 mins
  -> Teşekkürler.

55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
standart yazı harfleri


Explanation:
İsmin yanlış anlaşılma/okunma ihtimalini ortadan kaldıracak tarzda standart yazı harfleri ile yazılması isteniyor (serbest biçimde yazarak ya da kargacık burgacık bir el yazısı ile değil = Not with a free-form typing or a handwriting like chicken scratch)

Salih Ay
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metinle aynı punto


Explanation:
böyle bir anlam çıkıyor gibi

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2013-11-16 20:43:07 GMT)
--------------------------------------------------

veya harflerle

adem kaya
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
matbaa harfleri


Explanation:
Bu ifade de kullanılabilir.

cantayus
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish