governmental, regulatory, or enforcement authority

Turkish translation: hükümet, yargı ve emniyet makamları

English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics
English term or phrase: governmental, regulatory, or enforcement authority
"This Diplomatic Mission may share your personal data with an applicable governmental, regulatory, or enforcement authority for the prevention of crime or terrorism."

Bu üç terimin oturmuş Türkçe karşılıklarını arıyorum.

Şimdiden teşekkürler.
Secil Kivrak
Turkey
Turkish translation:hükümet, yargı ve emniyet makamları
Explanation:
böyle derdim
https://www.sozcu.com.tr/2014/gunun-icinden/akpden-istifa-ed...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2018-05-30 20:10:31 GMT)
--------------------------------------------------

pardon hükümet, yargı veya emniyet makamı olacaktı :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 17 hrs (2018-06-01 13:39:09 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Teşekkürler Seçil Hanım
Selected response from:

Baran Keki
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Resmi, düzenleyici ve yürütmeye yetkili makam
Salih1946
3 +1idari, adli veya kolluk makamları
Safvan Beceren
4hükümet, yargı ve emniyet makamları
Baran Keki
2resmi, düzenleyici veya yürütücü makamlar
Elif Baykara


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
idari, adli veya kolluk makamları


Explanation:
ayrı bir fikir olarak

Safvan Beceren
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Recep Kurt
1 day 7 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
resmi, düzenleyici veya yürütücü makamlar


Explanation:
Alanım değil ancak bu şekilde kullanım doğru geliyor. Özellikle enforcement ifadesinin buradaki anlamının (law) içermediğini, icra eden, uygulayan anlamı taşıdığını sanıyorum.

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2018-05-31 04:33:15 GMT)
--------------------------------------------------

Uykum açılmadan yanıtlamışım ve açıklamanızı görmezden gelmişim :/

Enforcement burada tabii ki kolluk makamları anlamına geliyor.

Elif Baykara
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Resmi, düzenleyici ve yürütmeye yetkili makam


Explanation:
Derdim!

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hükümet, yargı ve emniyet makamları


Explanation:
böyle derdim
https://www.sozcu.com.tr/2014/gunun-icinden/akpden-istifa-ed...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2018-05-30 20:10:31 GMT)
--------------------------------------------------

pardon hükümet, yargı veya emniyet makamı olacaktı :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 17 hrs (2018-06-01 13:39:09 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Teşekkürler Seçil Hanım

Baran Keki
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4