KudoZ home » English to Turkish » History

sing into

Turkish translation: 'e sarki söylemek


17:13 Dec 2, 2010
English to Turkish translations [Non-PRO]
Art/Literary - History / fiction
English term or phrase: sing into
words sung into the fire smoke in his voice
mehmet eruluç
Turkey
Turkish translation:'e sarki söylemek
Explanation:
sözcükler sesindeki yangin dumanina sarki söyledi.
Burada biraz edebiyat yapiliyor.
Selected response from:

ATIL KAYHAN
Turkey
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2'e sarki söylemek
ATIL KAYHAN
5Titrek / boğuk sesle söylenen şarkı sözleri
Salih1946
4karışmak
Erkan Dogan


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
'e sarki söylemek


Explanation:
sözcükler sesindeki yangin dumanina sarki söyledi.
Burada biraz edebiyat yapiliyor.

ATIL KAYHAN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Güzide Arslaner
1 day 1 hr

agree  AdamD
1 day 12 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
karışmak


Explanation:
"Kelimeler sesindeki yangın dumanına karışmıştı" veya "sesindeki yangına dumanına karışan sözler" diye çevrilebilir. Metne göre değişir ama biraz edebiyat yapılacaksa neden olmasın :)

Erkan Dogan
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: teşekkürler


1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Titrek / boğuk sesle söylenen şarkı sözleri


Explanation:
Burada ŞİİR çevirisi yapılıyor, malum. Ben böylr yorumluyorum tyam mısrayı.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: teşekkürler