KudoZ home » English to Turkish » Idioms / Maxims / Sayings

I shall prove to be what I shall prove to be

Turkish translation: Ne olmam gerekiyorsa, o olacağım.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:'I SHALL PROVE TO BE WHAT I SHALL PROVE TO BE'
Turkish translation:Ne olmam gerekiyorsa, o olacağım.
Entered by: mustafadincer

19:02 Sep 12, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Social Sciences - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: I shall prove to be what I shall prove to be
“I SHALL PROVE TO BE WHAT I SHALL PROVE TO BE.” Heb., היהא רשׁא היהא (’Eh‧yeh′ ’Asher′ ’Eh‧yeh′), God’s own self-designation; Leeser, “I WILL BE THAT I WILL BE” Latince [e‧go′ ei‧mi′ ho Ohn] diğer bir çevirisi [I am who I am]
mustafadincer
Ne olmam gerekiyorsa, o olacağım.
Explanation:
--

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-09-12 19:34:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim.
Selected response from:

chevirmen
Turkey
Grading comment
Beklemeye gerek yot, sanırım bu en iyisi. Teşekkürler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Neysem oyum
Bülent Malkoçlar
4Ne olmam gerekiyorsa, o olacağım.
chevirmen


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
'i shall prove to be what i shall prove to be'
Ne olmam gerekiyorsa, o olacağım.


Explanation:
--

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-09-12 19:34:05 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim.

chevirmen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 27
Grading comment
Beklemeye gerek yot, sanırım bu en iyisi. Teşekkürler.

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
'i shall prove to be what i shall prove to be'
Neysem oyum


Explanation:
Neysem oyum

Ekşi Sözlük'ten:

10 Emir filminde Musa'nın Tanrı'ya sorduğu "Nesin sen?" sorusuna aldığı cevap. Musa'nın da tepkisi "Hah, bu herşeyi açıklıyor" (içinden) olmuştur.

--------------------------------------------------
Note added at 19 dakika (2007-09-12 19:21:54 GMT)
--------------------------------------------------

"Ben neysem oyum" da denebilir.

--------------------------------------------------
Note added at 48 dakika (2007-09-12 19:50:17 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Soruyu biraz daha dikkatli okursanız 'I am who I am' sözü soruda tabir olarak değil, aslının bir çevirisi de budur şeklinde belirtilmiş.

Zaten uzatılacak bir durum yok. Cevaplar verildi, bir cevap daha uygun bulunup seçildi.


Bülent Malkoçlar
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  chevirmen: http://www.disobey.com/node/1293, burada da belirtildiği üzere, sorulan tabir ile bunun arasında büyük bir fark var. Link sonundaki virgülü silin. Öneriniz "I am who I am" içinse, sorulan tabirlere burada neden cevap veriliyor?
8 mins
  -> Verdiğiniz bağlantı açılmıyor, okuyamadım. Yalnız benim cevabım sorudaki "I am who I am" karşılığı içindi.