KudoZ home » English to Turkish » Idioms / Maxims / Sayings

get on board

Turkish translation: katılımını sağlamak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:get on board
Turkish translation:katılımını sağlamak
Entered by: Taner Göde

08:58 Mar 12, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Social Sciences - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: get on board
Çok soru sordum biliyorum ama bu da sonuncusu. aşağıaki metinde "get on board" için ne önerirsiniz. teşekkürler..

The challenge that our planet faces is for all businesses to get on board, so that we can face our grandchildren without shame when they ask, "What did you do to help protect the environment, Grandpa?"
selma dogan
katılımını sağlamak
Explanation:
The challenge that our planet faces is for all businesses to get on board, so that we can face our grandchildren without shame when they ask, "What did you do to help protect the environment, Grandpa?"

Bize "Çevreyi korumaya yardımcı olmak için ne yaptın, Büyükbaba?" sorusunu sordukları zaman torunlarımızla utanmadan yüzleşmek için gezegenimizin mücadele etmesi gerektiği husus tüm işletmelerin katılımını sağlamaktır.
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
teşekkürler..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7katılımını sağlamak
Taner Göde
4 +1ellerini taşın altına sokmalarını sağlamak
Ilhan Gadis


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
katılımını sağlamak


Explanation:
The challenge that our planet faces is for all businesses to get on board, so that we can face our grandchildren without shame when they ask, "What did you do to help protect the environment, Grandpa?"

Bize "Çevreyi korumaya yardımcı olmak için ne yaptın, Büyükbaba?" sorusunu sordukları zaman torunlarımızla utanmadan yüzleşmek için gezegenimizin mücadele etmesi gerektiği husus tüm işletmelerin katılımını sağlamaktır.

Taner Göde
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 68
Grading comment
teşekkürler..
Notes to answerer
Asker: teşekkürler taner bey. ( o kadar beynim durdu ki sounding'i bile sordum.)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  orhon int
1 hr
  -> Teşekkür ederim Sn. Orhon Intl.

agree  Binnur Tuncel van Pomeren
3 hrs
  -> Teşekkür ederim Sn. Binnur Hn.

agree  ozan karakış
4 hrs
  -> Teşekkür ederim Sn. Karakış.

agree  Özgür Salman
4 hrs
  -> Teşekkür ederim Sn. Cyrogenix.

agree  Aysegul Arikan
6 hrs
  -> Teşekkür ederim Sn. Arıkan.

agree  Aysun Demir
1 day42 mins
  -> Teşekkür ederim Aysun.

agree  M. Guroy
1 day22 hrs
  -> Teşekkür ederim Sn. Mesut Can Guroy.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ellerini taşın altına sokmalarını sağlamak


Explanation:
Tam karşılığı değil ancak bağlama göre kullanılabilir.

Ilhan Gadis
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: teşekkür ederim


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özden Arıkan: bence çok güzel bir öneri
4 hrs
  -> Teşekkür ederim, Özden hanım. Sanırım bunun gibi bazı durumlarda çevirmenin de elini taşın altına sokması gerekiyor.