KudoZ home » English to Turkish » Idioms / Maxims / Sayings

To deliver quality balls

Turkish translation: güzel bir orta açmak


10:40 Dec 17, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Science - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: To deliver quality balls
Futbolla ilgili bilgisayar oyunundan

Search for wingers who can outdribble the opponent and deliver quality balls into the area.
Whiz
Turkey
Turkish translation:güzel bir orta açmak
Explanation:
"Wingers" kanat oyuncuları için kullanılan bir terim olduğu için, burda orta açmaktan bahsedildiğini düşünüyorum.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2010-12-17 10:52:29 GMT)
--------------------------------------------------

Adrese teslim orta açmak veya pas atmak da kullanılabilir.
Selected response from:

Yigit Ati
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4güzel bir orta açmak
Yigit Ati
4(ortaya) iyi toplar atmak
H.Yüksel


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
to deliver quality balls
güzel bir orta açmak


Explanation:
"Wingers" kanat oyuncuları için kullanılan bir terim olduğu için, burda orta açmaktan bahsedildiğini düşünüyorum.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2010-12-17 10:52:29 GMT)
--------------------------------------------------

Adrese teslim orta açmak veya pas atmak da kullanılabilir.

Yigit Ati
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transnirvana : "güzel pas atmak"
18 mins

agree  Mithat Gurdal: Selim beye katılıyorum
39 mins

agree  ATIL KAYHAN: "kaliteli ortalar açmak"
2 hrs

agree  Erkan Dogan: "güzel pas(lar) atmak"
6 hrs

1 day 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
to deliver quality balls
(ortaya) iyi toplar atmak


Explanation:
Boyle de denebilir.

H.Yüksel
Singapore
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish