KudoZ home » English to Turkish » IT (Information Technology)

run-time clustering

Turkish translation: (yönlendirme verilerinin) çalışma zamanında kümelendirilmesi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:run-time clustering
Turkish translation:(yönlendirme verilerinin) çalışma zamanında kümelendirilmesi
Entered by: altugk

19:56 Feb 25, 2018
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: run-time clustering
Run-time clustering of routing data amongst all Spotfire server nodes in the cluster using a distributed data-grid.
Onur Inal
Germany
(yönlendirme verilerinin) çalışma zamanında kümelendirilmesi
Explanation:
Çalışma zamanı yerine çalışma esnasında da denilebilir. Run time için çalışma zamanı yerleşik bir karşılık.

İyi çalışmalar.
Selected response from:

altugk
Turkey
Grading comment
Teşekkürler!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(Yönlendirme verilerinin) çalışma süresini kümelendirme
Salih1946
4(yönlendirme verilerinin) çalışma zamanında kümelendirilmesi
Posted via ProZ.com Mobile
altugk


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(Yönlendirme verilerinin) çalışma süresini kümelendirme


Explanation:
https://stats.stackexchange.com/questions/89229/run-time-ana...

https://vdocuments.net/sunucu-isletim-sistemi-1.html

Salih1946
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(yönlendirme verilerinin) çalışma zamanında kümelendirilmesi


Explanation:
Çalışma zamanı yerine çalışma esnasında da denilebilir. Run time için çalışma zamanı yerleşik bir karşılık.

İyi çalışmalar.

altugk
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Teşekkürler!