KudoZ home » English to Turkish » Journalism

media coverage

Turkish translation: Medyadaki yansımaları da olayın önemli bir parçasını oluşturmaktadır / oluşturacaktır.


12:38 Dec 3, 2003
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Journalism
English term or phrase: media coverage
Media coverage is an important part of the event.
TurkishEnglish.com Inc.
United States
Turkish translation:Medyadaki yansımaları da olayın önemli bir parçasını oluşturmaktadır / oluşturacaktır.
Explanation:
cümle içine oturtmada sorun var gibi anladım; şunlar da denebilir duruma göre:

Medyada çıkacak [çıkan] haberler, yorumlar vb de....

veya, daha fazla esneklik imkânı varsa: Olayın medya boyutu da önem taşımaktadır... vb vb

daha fazla bağlam verseniz ne kadar esnek olunabileceğini biliriz belki ama...


MÜHİM NOT Hep olay olay diyerek "event"in mümkün olan en kötü çevirisini vermiş oldum tabii, ne ise onu demeli, sanıyorum "maç" ile değiştirmeniz gerekiyor bu olayları :-)
Selected response from:

Özden Arıkan
Germany
Grading comment
Yardımınız için çok teşekkür ederiz!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5Medyadaki yansımaları da olayın önemli bir parçasını oluşturmaktadır / oluşturacaktır.
Özden Arıkan
5 +1medyada yer alması
Selçuk Budak


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
medyada yer alması


Explanation:

"media coverage" bir olayın, etkinliğin, vs. "[yazılı ve görsel] medyada yer almasıdır," yani haberlerde, özel programlarda, magazinlerde, talk showlarda, vs. söz konusu olay, etkinlik, vb.den söz edilmesidir.

h.i.h.

Selçuk Budak
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shenay kharatekin
23 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
Medyadaki yansımaları da olayın önemli bir parçasını oluşturmaktadır / oluşturacaktır.


Explanation:
cümle içine oturtmada sorun var gibi anladım; şunlar da denebilir duruma göre:

Medyada çıkacak [çıkan] haberler, yorumlar vb de....

veya, daha fazla esneklik imkânı varsa: Olayın medya boyutu da önem taşımaktadır... vb vb

daha fazla bağlam verseniz ne kadar esnek olunabileceğini biliriz belki ama...


MÜHİM NOT Hep olay olay diyerek "event"in mümkün olan en kötü çevirisini vermiş oldum tabii, ne ise onu demeli, sanıyorum "maç" ile değiştirmeniz gerekiyor bu olayları :-)

Özden Arıkan
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Yardımınız için çok teşekkür ederiz!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sevinc altincekic
43 mins

agree  Senem Mintaş
1 hr

agree  Emine Fougner
3 hrs

agree  Özlem Temizöz
7 hrs

agree  shenay kharatekin
23 hrs