KudoZ home » English to Turkish » Law: Contract(s)

Anti Money Laundering Solutions

Turkish translation: kara para aklama ile mücadele çözümleri


23:34 Nov 8, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: Anti Money Laundering Solutions
Anti Money Laundering Solutions

güzel bir karşılık bulmama yardımcı olursanız sevinirim

Şimdiden teşekkürler
Ali Bayraktar
Turkey
Turkish translation:kara para aklama ile mücadele çözümleri
Explanation:
kara para aklama ile mücadele yolları

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-11-09 00:02:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim.
Selected response from:

chevirmen
Turkey
Grading comment
teşekkürler
sanırım uygun olan "yolları" olucak
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6kara para aklama ile mücadele çözümleri
chevirmen
5kara para aklamayı engelleme yollarıDoğan Şahin
5kara para aklama önleyici çözümler
Serkan Doğan


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
anti money laundering solutions
kara para aklama önleyici çözümler


Explanation:
kara para aklama karşıtı/önleyici çözümler

Serkan Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Teşekkür Ederim Serkan Bey,


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
anti money laundering solutions
kara para aklama ile mücadele çözümleri


Explanation:
kara para aklama ile mücadele yolları

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2007-11-09 00:02:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim.

chevirmen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 14
Grading comment
teşekkürler
sanırım uygun olan "yolları" olucak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aggelpan: http://www.kocsistem.com.tr/tr/basari_oykuleri09.asp
1 min
  -> Teşekkürler

agree  Taner Göde
4 hrs
  ->  Teşekkürler

agree  Mustafa Er (BSc MA): -
8 hrs
  ->  Teşekkürler

agree  Mustafa Altinkaya
9 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Mehmet Hascan
9 hrs
  ->  Teşekkürler

agree  Gannush
1 day11 hrs
  -> Teşekkürler

3 days13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
anti money laundering solutions
kara para aklamayı engelleme yolları


Explanation:
Solutions here mean the methods, ways

Doğan Şahin
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish