KudoZ home » English to Turkish » Law (general)

Orchard Lodge Secure Unit

Turkish translation: Orchard Lodge Islahevi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Orchard Lodge Secure Unit
Turkish translation:Orchard Lodge Islahevi
Entered by: Aysun Demir

00:15 Feb 20, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Mektup
English term or phrase: Orchard Lodge Secure Unit
Secure accomodation review panel minutes in respect of Jxxx Sxxx held at Orchard Lodge Secure Unit on 16th of Febr
Aysun Demir
United Kingdom
Orchard Lodge Islahevi
Explanation:
Bizde çocuk hapishanelerine islahevi dendiği için ve bu birimlerde gençlerin islahına yönelik çalışmalar da yapıldığı göz önünde tutulursa islahevi yanlış olmaz diye düşünüyorum. ("Secure unit" ve islahevinin tam karşılığı "reformatory" birlikte Google de bakılırsa daha iyi görülüyor)
Selected response from:

seawalker
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Orchard Lodge Islahevi
seawalker
4Orchard Misafirhanesi Güvenlik Birimi
Serkan Doğan


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
orchard lodge secure unit
Orchard Misafirhanesi Güvenlik Birimi


Explanation:
Anladığıma göre bir misafirhane (bu bakımevi, huzurevi, öksüzler yurdu vs gibi bir kurum olur, bağlamdan anlaşılmalı) için oluşturulan bir güvenlik birimi.

Serkan Doğan
Turkey
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 75

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
orchard lodge secure unit
Orchard Lodge Islahevi


Explanation:
Bizde çocuk hapishanelerine islahevi dendiği için ve bu birimlerde gençlerin islahına yönelik çalışmalar da yapıldığı göz önünde tutulursa islahevi yanlış olmaz diye düşünüyorum. ("Secure unit" ve islahevinin tam karşılığı "reformatory" birlikte Google de bakılırsa daha iyi görülüyor)

seawalker
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chevirmen: http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/493699.stm sitesine bakıldığında buranın potansiyel suç eğilimi ile suçlu çocukların barındırıldığı yer anlamına geldiği görülebilir.
38 mins
  -> teşekkürler

agree  Cagdas Karatas: katılıyorum size, islahevi dört dörtlük karşılıyor bu ifadeyi. pokemon kartları çalan çocuk mesela dört aylığına buraya gönderilmiş. Ben biraz sert kaçar diye islahevi yazmak istememiştim. tebrikler.
2 hrs
  -> evet haklısınız. Ama "secure unit" da aynı şey değilmi?

agree  Mehmet Hascan: http:// http://www.british-prisons.co.uk/British Prisons/SECURE UNIT... www.yjb.gov.uk/en-gb/yjs/Custody/SecureEstateContactDetails...
5 hrs
  -> teşekkürler