KudoZ home » English to Turkish » Law (general)

(divorce affects) inheritance under a will

Turkish translation: boşanma vasiyetname altındaki mirası etkiler


08:15 Jul 6, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: (divorce affects) inheritance under a will
(divorce affects) inheritance under a will, türkçesi hakkında fikir veren olursa sevinirim.
ozlem2013
Turkish translation:boşanma vasiyetname altındaki mirası etkiler
Explanation:
boşanma vasiyetname altındaki mirası etkiler

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-07-06 08:23:02 GMT)
--------------------------------------------------

klasik yabancı boşanma karar metninin altındaki dipnot ifadeleri. zaten hemen onun altındaki açıklamalarda boşanma durumunun olası bir vasiyetnameye göre miras şartlarına nasıl tesir edeceği de tanımlanıyor.
Selected response from:

Serkan Doğan
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5boşanma vasiyetname altındaki mirası etkiler
Serkan Doğan
5Boşanma vasiyetname ile bırakılan mirası geçersiz kılarabdullah erol


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
boşanma vasiyetname altındaki mirası etkiler


Explanation:
boşanma vasiyetname altındaki mirası etkiler

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-07-06 08:23:02 GMT)
--------------------------------------------------

klasik yabancı boşanma karar metninin altındaki dipnot ifadeleri. zaten hemen onun altındaki açıklamalarda boşanma durumunun olası bir vasiyetnameye göre miras şartlarına nasıl tesir edeceği de tanımlanıyor.

Serkan Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 75
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: teşekkürler!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ozan karakış
23 mins
  -> teşekkürler

agree  mustafa karabiber
57 mins
  -> teşekkürler

agree  Ebru Kopf
1 hr
  -> teşekkürler

agree  Mehmet Hascan: ..vasiyetname kapsamındaki (çerçevesindeki) ..diye de yorumlanabilir.
1 hr
  -> teşekkürler

agree  ozgur yilmaz
5 days
  ->  teşekkürler

7 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Boşanma vasiyetname ile bırakılan mirası geçersiz kılar


Explanation:
<Boşanma vasiyetname ile bırakılan mirası geçersiz kılar>
diyebiliriz. Boşanma davasında mal paylaşımı yapılmış olur.
Boşanmış iki kişi arasında miras hukuku söz konusu olmaz. Aşağıda da dendiği gibi, boşandıktan sonra vasiyetnamenin de yenilenmesi daha akıllıca olur. Belki artık adını bile anmak istemezsiniz:)

++
Does divorce affect my will?
Divorce affects inheritance under a will, if one has been made. Provisions for the former spouse in a will or any appointment of that spouse as an executor or trustee will not take effect. It is of course sensible to make a new will at the time your divorce is finalised.
++


    Reference: http://www.cutoutthelawyer.co.uk/divorce/faqs.php?PHPSESSID=...
abdullah erol
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: teşekkürler