KudoZ home » English to Turkish » Law (general)

Whoever kills a human being for motives deserving particular reprobation,...

Turkish translation: her kim cezalandırılmayı hak eden bir saikle adam öldürürse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Whoever kills a human being for motives deserving particular reprobation,...
Turkish translation:her kim cezalandırılmayı hak eden bir saikle adam öldürürse
Entered by: Özden Arıkan

20:02 Jan 9, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Law (general) / ceza hukuku
English term or phrase: Whoever kills a human being for motives deserving particular reprobation,...
killing for motives deserving particular reprobation ne demektir anliyorum aslinda da, nasil cevirecegimi bilemedim. hukuk diline uygun olarak bir ceviri rica etcem.
Alper Karayilan
Poland
Her kim, her ne saikle olursa olsun, adam öldürdüğünde, cezaların en büyüğünü hak eder.
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 55 dakika (2008-01-09 20:57:57 GMT)
--------------------------------------------------

HER KİM CEZALANDIRILMAYI HAKEDEN BİR SAİKLE ADAM ÖLDÜRÜRSE...şeklinde düzeltiyorum.

--------------------------------------------------
Note added at 3 saat (2008-01-09 23:18:22 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Evet.
Selected response from:

Nahit Karataşlı
Turkey
Grading comment
tesekkurler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Her kim, her ne saikle olursa olsun, adam öldürdüğünde, cezaların en büyüğünü hak eder.
Nahit Karataşlı
5Canavarca bir hisle adam öldürmekAli Bayraktar
5Bir insanı lanet olası bir amaç uğruna öldüren (kişi)...
Ismet Ozkilic (Ph.D.)


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
whoever kills a human being for motives deserving particular reprobation,...
Bir insanı lanet olası bir amaç uğruna öldüren (kişi)...


Explanation:
...

Ismet Ozkilic (Ph.D.)
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
whoever kills a human being for motives deserving particular reprobation,...
Canavarca bir hisle adam öldürmek


Explanation:
hukukta bu şekilde bir ifade var

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2008-01-09 20:51:07 GMT)
--------------------------------------------------

konuyu genel olarak algılamıştım, hukuk başlığını görmedim kusura bakmayın

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2008-01-09 20:51:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=''Canavarca bir hisl...

Ali Bayraktar
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 108

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
whoever kills a human being for motives deserving particular reprobation,...
Her kim, her ne saikle olursa olsun, adam öldürdüğünde, cezaların en büyüğünü hak eder.


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 55 dakika (2008-01-09 20:57:57 GMT)
--------------------------------------------------

HER KİM CEZALANDIRILMAYI HAKEDEN BİR SAİKLE ADAM ÖLDÜRÜRSE...şeklinde düzeltiyorum.

--------------------------------------------------
Note added at 3 saat (2008-01-09 23:18:22 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Evet.

Nahit Karataşlı
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
tesekkurler
Notes to answerer
Asker: parasını almak için bir adamı öldüren kimse bu kategoriye mi giriyor?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chevirmen: Düzeltme doğru
38 mins
  -> Sağolun Sn.Chevirmen.

agree  Taner Göde
42 mins
  -> Sağolun Taner Bey.

agree  Serkan Doğan
14 hrs
  -> Sağolun Serkan Bey.