KudoZ home » English to Turkish » Law (general)

sheriff

Turkish translation: Baş Savcı Vekili


10:42 Dec 24, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / sheriff
English term or phrase: sheriff
İskoçyada sulh mahkemesinde yeminli ifade alan "Sheriff" kimdir?
ayseumit
Turkish translation:Baş Savcı Vekili
Explanation:
WordNet'te gereken bilgi vardır.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-12-24 12:06:02 GMT)
--------------------------------------------------


Ayrıca yine ayni link'te http://en.wikipedia.org/wiki/Sheriff#Scotland":
"Sheriffs are judges in Scotland."

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2010-12-28 11:29:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ayşe Hanım çok teşekkür ederim, ne mutlu bana Proz müdavimlerine faydalı olabilmek çok güzel bir duygu. İyi çalışmalar, "Bu fırsatı ganimet bilerek, başta Siz olmak üzere Bütün İnsanların Bu ve Gelecek Yeni Yıllarını Candan Kutlar Sağlık ve Mutluluklar Dilerim."
Selected response from:

Salih1946
United States
Grading comment
thank you indeed

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7şerif
Yakup Sahin
5 +1Baş Savcı Vekili
Salih1946


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
şerif


Explanation:
Adli yetkileri olsa da, bence yine şerif denmeli. Şu açıklamaya göz atabilirsiniz: http://en.wikipedia.org/wiki/Sheriff#Scotland

Yakup Sahin
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eser Perkins
23 mins
  -> Teşekkür ederim.

agree  Nagme Yazgin
39 mins
  -> Teşekkür ederim.

agree  ATIL KAYHAN: Serifin hakkini yemeyelim. :-)
3 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Adnan Özdemir
4 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  transnirvana
5 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Erkan Dogan
8 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  nalan ceper
1 day 3 hrs
  -> Teşekkür ederim.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Baş Savcı Vekili


Explanation:
WordNet'te gereken bilgi vardır.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2010-12-24 12:06:02 GMT)
--------------------------------------------------


Ayrıca yine ayni link'te http://en.wikipedia.org/wiki/Sheriff#Scotland":
"Sheriffs are judges in Scotland."

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2010-12-28 11:29:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ayşe Hanım çok teşekkür ederim, ne mutlu bana Proz müdavimlerine faydalı olabilmek çok güzel bir duygu. İyi çalışmalar, "Bu fırsatı ganimet bilerek, başta Siz olmak üzere Bütün İnsanların Bu ve Gelecek Yeni Yıllarını Candan Kutlar Sağlık ve Mutluluklar Dilerim."

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 111
Grading comment
thank you indeed

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adnan Özdemir
4 hrs
  -> Teşekkür ederim.