KudoZ home » English to Turkish » Law (general)

nationally recognized

Turkish translation: ülke çapında tanınan


11:13 Nov 10, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / -
English term or phrase: nationally recognized
for example Mother's Day
Esra Poyraz
Turkey
Turkish translation:ülke çapında tanınan
Explanation:
ülke çapında tanınan
Selected response from:

Yasemin Açıkgün
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ülke çapında tanınan
Yasemin Açıkgün
5ulusal resmiAli Bayraktar
4ulusal
Zeki Guler
4ülke çapında kabul gören
Raffi Jamgocyan
3ulusal olarak taninan
ATIL KAYHAN


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ulusal resmi


Explanation:
ulusal resmi tatil gibi

Ali Bayraktar
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 108

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ulusal olarak taninan


Explanation:
Yani tüm ülkenin tanidigi, kabul ettigi.

ATIL KAYHAN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 32

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ülke çapında kabul gören


Explanation:
örnek anneler günü olunca bu tür bir tanım daha uygun olabilir

Raffi Jamgocyan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 168

54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ülke çapında tanınan


Explanation:
ülke çapında tanınan

Yasemin Açıkgün
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ulusal


Explanation:
Ulusal bayramları..

Her kelimenin karşısına bir karşılığını koyma çabasına girmeden, kasdedilenin ne olduğunu yazmak gerekir kanımca. Burada kasdedilen ulusal bayramlardır. Ulusal olarak tanına vs ifadeleri anlamlı değildir, çeviri kokmaktadır.

Zeki Guler
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 72