KudoZ home » English to Turkish » Law/Patents

exhibitions

Turkish translation: Şöyle diyebilirsin.


10:20 Aug 16, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: exhibitions
Department of Foreing Relations, Exhibitions and Tourism içerisinde geçiyor..Sergi demek biraz kulağımı tırmaladı belki daha orjinal bir ifade olarak geçiyordur..
teşekkürler
xxxOnTheEdges
Turkish translation:Şöyle diyebilirsin.
Explanation:
Dış ilişkiler, fuarlar ve turizm dairesi, departmanı, her neyse işte
Selected response from:

erhan ucgun
Grading comment
teşekkürler
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Şöyle diyebilirsin.erhan ucgun
5Salon, sergishenay kharatekin
5 -1gösterilerMETE KUMRU


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
Şöyle diyebilirsin.


Explanation:
Dış ilişkiler, fuarlar ve turizm dairesi, departmanı, her neyse işte

erhan ucgun
PRO pts in pair: 87
Grading comment
teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  opedos
9 mins

agree  METE KUMRU
11 mins

agree  Nezih Doğu: Fuarlar doğrudur.
2 hrs

agree  shenay kharatekin: olabilir
4 hrs

agree  Umit Altug: Erhan bey, 2 saniyede yanıt vererek Proz rekorunu siz kırdınız herhalde ;-)
7 hrs

agree  Emine Fougner
8 hrs

agree  1964
8 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
gösteriler


Explanation:
gösteriler

METE KUMRU
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nezih Doğu: Mete Bey, gösterilerle bu işin ne ilgisi var? Ayrıca olsa bile, neden Erhan beyin önermesine katılıyorsunuz ve ardından böyle bir önermede bulunuyorsunuz? Nedir bu? Bir de şu confidence'e bakın!!
2 hrs
  -> Erhan bey'in önerisine katılıyorum, ayrıca alternatif öneri sunuyorum.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Salon, sergi


Explanation:
Aradığınız terim: exhibition, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası exhibition sergi
İş Dünyası exhibition belli etme
İş Dünyası exhibition dışa vurma
İş Dünyası exhibition teşhir etme / olma
İş Dünyası exhibition (Br) öğrenim bursu
İş Dünyası exhibition sergileme
Aradığınız terim: exhibitions, 2 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası exhibitions salon
İş Dünyası inventions exhibitions buluşlar sergisi

Çoğul olarak kullanıldığında SALON anlamına geliyor.




    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84