KudoZ home » English to Turkish » Law/Patents

Integrated Casework Directorate

Turkish translation: Birleşik Krallık'taki iltica ve göçmen dairesi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Integrated Casework Directorate
Turkish translation:Birleşik Krallık'taki iltica ve göçmen dairesi
Entered by: Özden Arıkan

11:48 Jan 11, 2003
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Integrated Casework Directorate
INTEGRATED CASEWORK DIRECTORATE
IMP
Kişi ve Aile Merkezi Sosyal Hizmet Müdürlüğü
Explanation:
Casework
Casework
Kaynak: Wordsmyth

Definition: social work with one individual or family, treated as a single case.

NOT:
1) "Tek Kişi veya Tek Aile İle İlgili ve Bir Tek Kez Yapılan" yerine "Kişi ve Aile" alınmıştır
1) "Bütünleştirilmiş" yerine "Merkezi" alınmıştır.

Katılmayanların lütfen konuyu iyi incelyedikten ssonra cevap vermelerini özellikle rica ederim.
Selected response from:

Adil Sönmez
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Kişi ve Aile Merkezi Sosyal Hizmet MüdürlüğüAdil Sönmez
5"Sığınmacı Destek Hizmetleri Müdürlüğü" veya "Sığınmacı İşleri Müdürlüğü" gibi bir şey
Selçuk Budak
4entegre toplumsal çalışma direktörlüğüshenay kharatekin
4toplu sosyal çalışma yönetim kurulushenay kharatekin
4butunlestirilmis dava islemleri muduriyetiwandadorff
4gocmen sosyal hizmetler dairesi
sanlev
5 -1GOCMENLIK, VATANDASLIK VE SIGINMA DAIRESISalih Serin
5 -2Sosyal Yardım Genel MüdürlüğüxxxCrown


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -2
Sosyal Yardım Genel Müdürlüğü


Explanation:
gibi bir şey olması lazım

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 11:56:02 (GMT)
--------------------------------------------------

ya da Direktörlüğü

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 12:13:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Bu kurum İngiltere Tabancılar dairesinin bir alt birimi ve yaptığı işler \"Sosyal Yardım Genel Müdürlüğü/Direktörlüğü\" tabirini destekliyor

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 12:13:32 (GMT)
--------------------------------------------------

pardon yabancılar

xxxCrown
PRO pts in pair: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Savas Saricicek: sosyal yardimla alakasi yok
30 mins

disagree  Selçuk Budak: :)
38 mins

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
"Sığınmacı Destek Hizmetleri Müdürlüğü" veya "Sığınmacı İşleri Müdürlüğü" gibi bir şey


Explanation:

İngiltere'de Göçmenlik Dairesinin Sığınmacılarla ilgili hizmetleri veren bir bölümü.

Tam (birebir) çevirmek pek mümkün gözükmüyor.

The Home Office (Asylum Division) is responsible for all decisions relating to claims for asylum. The Immigration Service carries out the first brief interview with port appli-cants.
The Integrated Casework Directorate (ICD), which is part of the Immigration
and Nationality Directorate of the Home Office, considers asylum applications.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-11 12:32:01 (GMT)
--------------------------------------------------

Ya da \"Sığınmacı Destek Hizmetleri Dairesi\" veya \"Sığınmacı İşleri Bölümü\" ya da \"Sığınmacı İşleri Dairesi\" vs. vs.


    Reference: http://europa.eu.int/comm/justice_home/unit/doc_asile_immigr...
Selçuk Budak
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 603

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
GOCMENLIK, VATANDASLIK VE SIGINMA DAIRESI


Explanation:
INGILTEREDE IC ISLERI BAKANLIGININ GOCMENLIK, VATANDASLIK VE SIGINMA BASVURULARINI ELE ALAN DAIRESI. TURKIYEDEKI ESITI GALIBA MUHACERET VE VATANDASLIK ISLERI DAIRESI.
BASKA BIR CEVIRI DE
"(BASVURULAR ICIN)BIRLESTIRILMIS DAIRE"

Salih Serin
United Kingdom
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  sanlev: Integration burada gocmenlerin yeni hayatlarina adapte olmasini saglayacak sosyal hizmetlerin tumune refer ediyor. Onerileriniz anlami yansitiyor ancak tek baslarina ceviri icin kullanilabirmis gibi gelmedi.
40 mins

disagree  Selçuk Budak: Bunların hepsi birden "Home Office"in işi. ICD ise bunun bir alt birimi
4 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Kişi ve Aile Merkezi Sosyal Hizmet Müdürlüğü


Explanation:
Casework
Casework
Kaynak: Wordsmyth

Definition: social work with one individual or family, treated as a single case.

NOT:
1) "Tek Kişi veya Tek Aile İle İlgili ve Bir Tek Kez Yapılan" yerine "Kişi ve Aile" alınmıştır
1) "Bütünleştirilmiş" yerine "Merkezi" alınmıştır.

Katılmayanların lütfen konuyu iyi incelyedikten ssonra cevap vermelerini özellikle rica ederim.

Adil Sönmez
PRO pts in pair: 118

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nezih Doğu: Ben katılmama rağmen iyice irdeledim üstadım
1 day9 mins
  -> Sayın Doğu, sözüm sizler gibilere değil.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gocmen sosyal hizmetler dairesi


Explanation:
.. Sosyal hizmetler, asimilasyon, egitim, aile ve yerlesme hizmetlerinin tumunu kapsar.

sanlev
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in SpanishSpanish
PRO pts in pair: 10

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
butunlestirilmis dava islemleri muduriyeti


Explanation:
Sorry, my Turkish characters are not working today - all the u's have two dots over them, all the s's have a cedilla under them.


    Reference: http://www.archive.official-documents.co.uk/document/cm40/40...
wandadorff
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 9

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
entegre toplumsal çalışma direktörlüğü


Explanation:
Aradığınız terim: Integrated, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
TBD Bilişim integrated tümleşik
İş Dünyası integrated entegre edilmiş
İş Dünyası integrated bütünleştirilmiş
İş Dünyası integrated entegre
İş Dünyası integrated birleşmiş
İş Dünyası integrated toplu
Aradığınız terim: casework, 5 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası casework sorun çalışması
İş Dünyası casework bir kişinin ailesi ve geçmişini incelemekle ilgili toplumsal çalışma
Aradığınız terim: directorate, 11 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası directorate direktörlük
İş Dünyası directorate müdüriyet
İş Dünyası directorate yönetim kurulu
İş Dünyası directorate idare heyeti






    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
toplu sosyal çalışma yönetim kurulu


Explanation:
Aradığınız terim: Integrated, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
TBD Bilişim integrated tümleşik
İş Dünyası integrated entegre edilmiş
İş Dünyası integrated bütünleştirilmiş
İş Dünyası integrated entegre
İş Dünyası integrated birleşmiş
İş Dünyası integrated toplu
Aradığınız terim: casework, 5 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası casework sorun çalışması
İş Dünyası casework bir kişinin ailesi ve geçmişini incelemekle ilgili toplumsal çalışma
Aradığınız terim: directorate, 11 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası directorate direktörlük
İş Dünyası directorate müdüriyet
İş Dünyası directorate yönetim kurulu
İş Dünyası directorate idare heyeti





Referanslar:

http://www.zargan.com





shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84