KudoZ home » English to Turkish » Marketing

Pick control pickers

Turkish translation: sadece bir öneri


06:41 Aug 8, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Marketing / Point of Sale
English term or phrase: Pick control pickers
Satışın yapıldığı nokta ile ilgili.
mayis
Turkish translation:sadece bir öneri
Explanation:
satış noktalarına hırsızlığı önlemek için kurulan kontrol sistemi olabilirmi:
hırsızlık kontrol sistemi ??

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-08 07:44:47 (GMT)
--------------------------------------------------

daha fazla bilgi olsa daha iyi bir conuca varılabilir.
Selected response from:

erhan ucgun
Grading comment
Teşekkür ederim.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2kontrol seçicileri toplamakshenay kharatekin
1 +1automatic stock replenishment trigger........gibiwandadorff
1 +1sadece bir önerierhan ucgun


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
sadece bir öneri


Explanation:
satış noktalarına hırsızlığı önlemek için kurulan kontrol sistemi olabilirmi:
hırsızlık kontrol sistemi ??

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-08 07:44:47 (GMT)
--------------------------------------------------

daha fazla bilgi olsa daha iyi bir conuca varılabilir.

erhan ucgun
PRO pts in pair: 87
Grading comment
Teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ebru Ozgen Oglesbay: evet, bilgi ve bağlam gerekli. sanırım "uzun cümleler yollamayın, burası bedava çeviri yeri değil" derken fazla sert çıktık:-))
1 hr
  -> evet arkadaşlar neredeyse steno kullanmaya başlayacaklar :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
automatic stock replenishment trigger........gibi


Explanation:
hiç bilmiyorum fakat bir fikir

wandadorff
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 9

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  erhan ucgun: evet, stok çıkışına da pick deniyor, ama burada satış noktası olunca ???
36 mins
  -> sağolun

3 days12 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kontrol seçicileri toplamak


Explanation:
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası pick kürdan
İş Dünyası pick kazma
İş Dünyası pick seçme hakkı / fırsat
İş Dünyası pick elle toplanan meyve miktarı
İş Dünyası pick kazmak
İş Dünyası pick yolmak
İş Dünyası pick koparmak
İş Dünyası pick toplamak
İş Dünyası pick seçmek
İş Dünyası pick delmek
İş Dünyası pick çıkarmak
İş Dünyası pick otlamak
İş Dünyası pick aşırmak
İş Dünyası pick çalmak
İş Dünyası pick (kilidi) anahtarsız açmak
İş Dünyası pick gagalamak
İş Dünyası pick telli müzik aletini parmakla çalmak
İş Dünyası pick mızrap

KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
TBD Bilişim picker seçici
TBD Bilişim picker toplayıcı
İş Dünyası picker toplayıcı şey veya kimse
İş Dünyası picker delik temizleyici alet




--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-12 21:44:25 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

benim de düşüncem bu


    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84