KudoZ home » English to Turkish » Marketing / Market Research

concept store

Turkish translation: konsept mağaza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:concept store
Turkish translation:konsept mağaza
Entered by: Nagme Yazgin

11:52 Aug 15, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Marketing / Market Research
English term or phrase: concept store
As in 'shops tailored towards a lifestyle theme'. Like Boutique, but not really :)
Nagme Yazgin
United Kingdom
konsept mağaza
Explanation:
bu şekilde kullanabilirsiniz, tıpkı konsept oteller gibi
Selected response from:

Emin Arı
Turkey
Grading comment
Bunu kullandim, yardiminiz icin cok tesekkurler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2konsept mağaza
Emin Arı
5mağaza kavramıTurktranslate
5Kavram Ambarı/Deposu/Mağazası
Salih1946


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
konsept mağaza


Explanation:
bu şekilde kullanabilirsiniz, tıpkı konsept oteller gibi

Emin Arı
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bunu kullandim, yardiminiz icin cok tesekkurler.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gannush: konsept mağazası
3 hrs
  -> teşekkürler...

agree  transnirvana
1 day5 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Kavram Ambarı/Deposu/Mağazası


Explanation:
Tam türkçe olsun istedim.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20

2 days9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
mağaza kavramı


Explanation:
Buradaki esas nokta fikir ya da kavramdır. Metin içerisindeki anlam bütünlüğünün korunmasına dikkat ederek; "....gibi mağaza kavramları,...gibi mağazacılık anlayışları ortaya çıkmıştır." şeklinde çeviriye giriş yapılabilir. Böylece "concept store" 'un ne olduğunun tarifini vererek, metnin ilerleyen bölümlerinde karşılaşabileceğimiz "concept store" karşılığı olarak da sadece "mağaza, dükkan v.s" ile devam edilebilir. Kişi, firma ya da mağazanın seçilmiş olan konu, fikir ya da kavramda uzmanlaştığına, ihtisas alanı olduğuna ya da kişiye özel ürünler sunduğu vurgulanmak istenir.

Türkçe'de karşılık olarak ortaya çıkışları "filanca spor mağazası", "falanca takı dükkanı", "has erkek giyim",şeklinde olur :)




    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Concept_store
    Reference: http://tr.wikipedia.org/wiki/Butik
Turktranslate
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish