KudoZ home » English to Turkish » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

butterfly pouche

Turkish translation: laminasyon kılıfı


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:butterfly pouche
Turkish translation:laminasyon kılıfı
Entered by: ATB Translation

20:32 Jan 15, 2004
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: butterfly pouche
Arkadaşlar bu bildiğimiz kimlikleri kaplamak üzere kullanılan naylon (ya da plastik her neyse) kaplar. Preslenerek kullanılıyor. Buna sektör ne diyor biliyor musunuz?
Saygılarımla
ATB Translation
Turkey
laminasyon filmi
Explanation:
laminasyon filmi, laminasyon malzemesi, vs. şekilde kullanılıyor

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 50 mins (2004-01-16 01:23:55 GMT)
--------------------------------------------------

Pardon sizin sorduğunuz ürün laminasyon filminden farklı, kimlik arasına konularak presleniyor. Laminasyon kılıfı gibi bir karşılığı olsa gerek ama ...
Selected response from:

Selcuk Akyuz
Turkey
Grading comment
Zaten kaplamayı yapan makineye de laminator diyorlar. Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Termik kimlik kılıfı
Salih1946
5plastik kaplamaAdil Sönmez
5laminasyon filmi
Selcuk Akyuz
3jelatin poşetsevinc altincekic
2PVC
Özden Arıkan


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jelatin poşet


Explanation:
A pouch that is formed by cutting the pouch size from a single sheet of laminating film. Unlike a laminated pouch a butterfly pouch doesn’t have a seal but a score to fold the front and back over insert.


    Reference: http://www.laminationstation.com/glossary.html#Butterfly
sevinc altincekic
Native speaker of: Turkish

8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
PVC


Explanation:
bunu soruyor olamazsınız diye düşünüyorum gerçi -ufak bir ihtimal aklınıza gelmemiştir??- o yüzden cnof.level'ı düşük tuttum. imalatçılar arasında özel bir adı var mı bilmiyorum, ama her yerde "kimlikleriniz PVC kaplanır" yazar, sektör ile kastınız bu ise tabii.

Özden Arıkan
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
laminasyon filmi


Explanation:
laminasyon filmi, laminasyon malzemesi, vs. şekilde kullanılıyor

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 50 mins (2004-01-16 01:23:55 GMT)
--------------------------------------------------

Pardon sizin sorduğunuz ürün laminasyon filminden farklı, kimlik arasına konularak presleniyor. Laminasyon kılıfı gibi bir karşılığı olsa gerek ama ...

Selcuk Akyuz
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Zaten kaplamayı yapan makineye de laminator diyorlar. Teşekkürler

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
plastik kaplama


Explanation:
??

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs 24 mins (2004-01-16 12:57:16 GMT)
--------------------------------------------------

İşleme piyada \"pres\", \"pres kaplama\" ismi veriliyor

Adil Sönmez
Works in field
PRO pts in category: 4

1800 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Termik kimlik kılıfı


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4